Începe cea mai mare competiție pentru personalul din rețeaua de service – VISTA atrage tehnicieni din lumea întreagă

Pe data de 4 septembrie, au început înscrierile pentru cea mai mare competiție din lume dedicată personalului din rețeaua de service, VISTA*. Se estimează că vor participa peste 18.000 tehnicieni, din cadrul rețelei globale de dealeri Volvo Trucks și Volvo Buses. Prin muncă în echipă și prin dezvoltarea abilităților, VISTA dorește să atragă și să păstreze tehnicieni bine pregătiţi.
LowRes image_VISTA 2017-18 teamwork
Chiar dacă VISTA este o competiție, principalele obiective sunt încurajarea muncii în echipă, construirea spiritului de echipă și a mândriei de a fi parte a acesteia, precum și încurajarea dezvoltării personale și a abilităților tehnice. Aceasta reprezintă o oportunitate pentru personalul din service de a-și crește nivelul cunoștințelor și al calității muncii. În final, aceasta conduce la îmbunătățirea serviciilor pentru clienți și la creșterea gradului de satisfacție a acestora.Tehnicienii talentați și motivați le permit atelierelor service Volvo Trucks să diagnosticheze erorile și să rezolve „corect de prima dată” problemele tehnice ce pot apărea la camioane, în cel mai scurt timp posibil și la standarde calitative înalte. Aceste abilități sunt elemente cheie, care ajută clienții să obțină un timp maxim de utilizare a camioanelor lor.

 „VISTA ne îmbunătățește abilitățile și ne oferă motivația de a fi cea mai bună echipă din lume. Iar dacă mecanicii noștri sunt cei mai buni din lume, sunt motivați să ofere cele mai bune servicii clienților”, a spus Claes Nilsson, Președintele Volvo Trucks.

Se preconizează că editia VISTA 2017-18 va atrage peste 18.000 persoane din rețeaua globală de service . Aceștia vor forma aproximativ 4.500 echipe. Tema acestui an este „Performanța este totul” – ca o recunoaștere a faptului că a lucra pentru Volvo Trucks și Volvo Buses înseamnă performanță de top în orice moment. VISTA reprezintă, de asemenea, o modalitate pentru Volvo Trucks de a răspunde provocării mondiale de a recruta și a păstra tehnicienii de service.

Cu sprijinul tuturor membrilor echipei, VISTA reprezintă oportunitatea perfectă de a te simți ca făcând parte din cea mai bună familie de servicii post-vânzare din lume.”, spune Claes Nilsson.




Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings