WebEye, partenerul transportatorilor: Cum te ajută telematica să câștigi timp

Acces la datele din interfața CAN, Driving Style și descărcarea de la distanță a datelor din tahograf au fost printre cele mai populare produse telematice în 2018, potrivit WebEye, lider în furnizarea de soluții telematice pe piața din România. În ceea ce privește tendințele pentru anul 2019, WebEye se așteaptă să crească cererea pentru aplicațiile mobile și pentru rapoartele de flotă.

„Timpul este o resursă din ce în ce mai prețioasă, pentru a fi competitivi suntem puși în situația de a lua decizii rapid, însă acest lucru nu este posibil dacă nu primești, la fel de rapid, informațiile esențiale specifice activității pe care o desfășori. Cu această problemă se confruntă clienții noștri din domeniul transporturilor, care au flote mari și medii, cu activitate în România și în Europa. Telematica oferă un avantaj competitiv important, iar WebEye integrează cele mai avansate soluții tehnologice în aplicații smart, care livrează informații relevante despre activitatea flotei, sunt ușor de urmărit, pe interfațe prietenoase, și ușor de interpretat.”, a spus Levente Gall, Director general WebEye pentru Europa Centrală și de Est.

Rapoartele de flotă sunt esențiale pentru procesul decizional într-o companie de transport, iar soluțiile telematice WebEye generează numeroase rapoarte care reflectă întreaga activitate a vehiculelor companiei. WebEye furnizează mii de date clienților, care pot fi accesate  individual, pe fiecare vehicul și șofer în parte. Pentru a economisi timp, WebEye va oferi rapoarte personalizate conform solicitărilor clienților de a avea anumite informații despre întreaga flotă, care să fie generate automat. Astfel, transportatorii vor avea automat informații despre consumul de combustibil pe flotă, de pildă, fără să mai fie nevoiți să acceseze rapoarte/ mașină și vor putea verifica rapid cum a evoluat consumul sau numărul de kilometri rulați.

Dincolo de valoarea informațiilor livrate de WebEye, este extrem de importantă capacitatea de a le interpreta corect și rapid, iar pentru aceasta consultanții WebEye îi ajută pe clienți să „traducă” datele primite pentru a optimiza activitatea și pentru a reduce costurile.

Dacă până acum WebEye s-a concentrat pe livrarea de soluții telematice pentru flote formate din vehicule grele (cu masa de peste 3,5 tone), compania a lansat recent serviciul MyWebEye, care se adresează flotelor de van-uri. „Este un serviciu care începe să prindă în România și ne așteptăm ca cererea de soluții telematice pe acest segment să crească, având în vedere trendul pozitiv (+15,2%  creștere la înmatriculări în august 2018, față de aceeși perioadă a anului anterior, potrivit Asociației Europene a Producătorior de Automobile).




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *