Șoferii de camioane nu sunt ajutoare la descărcare

Asociațiile germane din industrie BGL, BWVL și DSLV au emis un fluturaș cu drepturile și obligațiile tuturor părților implicate în rampă. Acestea provin din Codul comercial (HGB), din Codul civil (BGB) și din Condițiile generale de expeditor german (ADSp) 2017. Dacă nu există acorduri contractuale, aceste reglementări se aplică imediat. Fișa informativă a fost prezentată de asociații la reuniunea grupului de lucru Laderampe am în cadrul Ministerului Federal al Transporturilor și Infrastructurii Digitale (BMVI).

Deja dat de BMVI în 2013, raportul „rampă de interfață – soluții pentru a evita timpii de așteptare“ au identificat lipsa unei relații contractuale între transportator și destinatar ca fiind cauza unor probleme de interfață, în conformitate cu o declarație comună. Flyerul ar trebui să ajute acum. De asemenea, ar putea fi folosit pentru a îmbunătăți imaginea profesionistă a șoferilor “dacă nu mai sunt abuzați ca ajutoare de descărcare”.

Următoarele obligații apar, de exemplu, pentru compania de transport sau conducătorul auto:

  • Pentru a respecta datele de livrare convenite cu clientul sau ferestrele de timp rezervate în mod voluntar.
  • Pentru a contacta poarta / înregistrarea.
  • Așteptați un timp rezonabil de descărcare (de exemplu, două ore pentru încărcare completă) înainte de a vă anunța drepturile de livrare sau de a solicita o deturnare.
  • Parcati vehiculul pentru descărcare în punctul atribuit de receptor.
  • Deschide vehiculul pentru descărcare.
  • Scoateți echipamentul de fixare a încărcăturii.
  • Acceptati inspecția mărfurilor paletizate.

Flyerul cu toate drepturile și obligațiile il gasiti aici.

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația de stiri e-camion.ro pentru telefoane Android și iPhone!




Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings