Prioritățile telematicii în 2019: dezvoltarea aplicațiilor pentru smartphone și soluții pentru o mai bună comunicare șofer-dispecer-manager

Piața telematicii va continua să fie extrem de competitivă în 2019, iar confruntarea se va da în continuare între dezvoltatorii de soluții telematice și producătorii de vehicule care integrează astfel de echipamente. Având în vedere criza forței de muncă și, în acest context, dorința transportatorilor de a facilita munca angajaților, în 2019 focusul va fi, cel mai probabil, pe dezvoltarea aplicațiilor pentru mobil și integrarea aplicațiilor telematice cu sistemele ERP. Acest din urmă element este foarte important deoarece, în general, clienții solicită un transfer mare de informații. Ca și tendințe generale, WebEye se așteaptă la creșterea în continuare a gradului de penetrare a telematicii, precum și la creșterea nivelului de automatizare și personalizare a rapoartelor, dată fiind tendința transportatorilor de a petrece cât mai puțin timp studiind aplicațiile.

In 2019 focusul va fi, cel mai probabil, pe dezvoltarea aplicațiilor pentru mobil și integrarea aplicațiilor telematice cu sistemele ERP

O prioritate a WebEye în 219 este întărirea brandului pe piețele din Europa, inclusiv România, unde grupul are o echipă puternică și a raportat, în ultimii ani, creșterea constantă a cifrei de afaceri.

De asemenea, WebEye România urmărește creșterea pieței pe segmentul soluției MyWebEye, care se adresează van-urilor.

„Ne vom concentra în continuare pe calitate, pentru că avem clienți din ce în ce mai exigenți mai ales în ceea ce privește managementul combustibilului și al întreținerii camioanelor. Comunicarea este a doua direcție importantă, pentru că de ea depinde în mare măsură performanța unei companii. În acest sens am dezvoltat aplicația de mobil WebEye Driver pentru șoferi, dispeceri și manageri”, a declarat Levente Gall, CEO WebEye Europa Centrală și de Est.

WebEye Driver înlesnește atât comunicarea cu șoferul prin serviciul de mesaje scrise, cât și un management general mai bun, prin opțiunile predefinite de alimentări combustibil, costuri, urmărirea anumitor senzori (de exemplu temperatura). Această aplicație este integrată și cu modulul de Scanner, care scanează și transmite rapid CMR-urile. Pentru cei care folosesc echipările WebEye și pentru taxa de drum în Ungaria, WebEye Driver pune la dispoziția clientului posibilitatea de management rapid asupra schimbului de axe.
Acest lucru se va face cu o simplă selecție a numărului de axe, funcție prin care încercăm să reducem cât mai mult riscul ca transportatorii să primească accidental amenzi.

Toate aceste dezvoltări sunt gândite la nivel global, fiind utilizate atât în România, cât și în celelalte țări.

Dintre soluțiile telematice, sunt preferate în continuare cele care monitorizează consumul de combustibil. WebEye va dezvolta modul de prelucrare și interpretare a datelor din CanBus.

„WebEye furnizează mii de date clienților și pot fi accesate individual pe fiecare vehicul și șofer în parte.  Pentru a economisi timpul clienților și angajaților și a eficientiza munca, vom oferi rapoarte personalizate unde  clientul va avea posibilitatea de a specifica care sunt acele informații pe care vrea să le generăm automat și acestea vor fi pe toată flota. În plus, ce ne diferențiază pe noi, furnizorii de soluții telematice, sunt elemente precum exactitatea informațiilor furnizate, complexitatea rapoartelor și integrarea lor într-un singur program, capitole la care WebEye aduce continuu îmbunătățiri”, a mai spus Levente Gall.

În România, piața este saturată cu firme de urmărire GPS, dar concurența în telematică este mai mică. 90% dintre transportatori folosesc în prezent un sistem de monitorizare.

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația de stiri e-camion.ro pentru telefoane Android și iPhone!




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *