Vanzari mai mari cu 10% în 2018 pentru Renault Trucks

Renault Trucks a terminat anul 2018 cu un volum total de 54.868 de vehicule vândute, cu 10% mai mult decât în anul precedent. Producătorul francez și-a îmbunătățit cota de piață în segmentul de peste 16 tone cu 0,2%.
Pentru Renault Trucks, 2018 a fost al patrulea an consecutiv de creștere a vânzărilor. Compania a vândut 23.581 de vehicule în Franța (+10,1%), 26.830 de unități în restul Europei (+13,5%) și 4.457 de camioane în restul lumii (-8,8%).

Renault Trucks a înregistrat anul trecut o cotă de piață în Europa de 6,2% în segmentul 6-16 tone și 8,9% în cel de peste 16 tone. În Franța, compania rămâne lider de piață cu 28,1% din vânzări.

Tot în 2018, Renault Trucks a înregistrat și o creștere de 23% a vânzărilor de camioane rulate (8.500 de unități). Acesta este un segment strategic pentru companie, care a deschis în 2017 fabrica de recondiționare în Bourg-en-Bresse. Anul trecut, 400 de camioane au fost modificate după cerințele clienților, față de 230 în 2017. Scopul Used Trucks Factory, care produce în prezent modelele T X-Road și T P-Road, este de a ajunge la 10% din vânzările totale de camioane rulate.

Divizia after-sales a raportat un progres de 5% în vânzările de piese de schimb și o creștere sănătoasă a numărului de contracte de service. Cu 32.000 de vehicule, rata de penetrare a contractelor de service a crescut cu 5% în 2018, până la 23,6%. 60.000 de vehicule ale producătorului beneficiază în prezent de contracte de întreținere sau garanție extinsă. De asemenea, garanția la piesele de schimb montate în centrele de service autorizate a fost extinsă la 2 ani, fără limită de kilometraj.

Reducerea consumului de combustibil și reducerea emisiilor de CO2 au reprezentat întotdeauna o preocupare principală pentru Renault Trucks. Prin urmare, producătorul investește pe deplin în respectarea limitelor stabilite de UE în ceea ce privește emisiile de CO2. 

La sfârșitul anului 2018, Renault Trucks a anunțat lansarea versiunilor 2019 ale modelelor T, D și D Wide, menite să reducă consumul de combustibil cu până la 7% față de versiunile anterioare. Renault Trucks își continuă cercetările în ceea ce privește îmbunătățirea eficienței vehiculelor diesel, cu vehiculul său de laborator Optifuel Lab 3. Scopul este de a reduce consumul de combustibil cu 13% pentru o unitate completă de vehicule grele până în 2020. 

Nu în ultimul rând, pentru o îmbunătățire imediată a calității aerului, Renault Trucks lansează camioanele electrice D și D Wide ZE în 2019, fabricate în fabrica din Blainville-sur-Orne. Renault Master ZE, pe de altă parte, este deja distribuit în rețeaua Renault Trucks.




Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings