Vanzari mai mari cu 10% în 2018 pentru Renault Trucks

Renault Trucks a terminat anul 2018 cu un volum total de 54.868 de vehicule vândute, cu 10% mai mult decât în anul precedent. Producătorul francez și-a îmbunătățit cota de piață în segmentul de peste 16 tone cu 0,2%.
Pentru Renault Trucks, 2018 a fost al patrulea an consecutiv de creștere a vânzărilor. Compania a vândut 23.581 de vehicule în Franța (+10,1%), 26.830 de unități în restul Europei (+13,5%) și 4.457 de camioane în restul lumii (-8,8%).

Renault Trucks a înregistrat anul trecut o cotă de piață în Europa de 6,2% în segmentul 6-16 tone și 8,9% în cel de peste 16 tone. În Franța, compania rămâne lider de piață cu 28,1% din vânzări.

Tot în 2018, Renault Trucks a înregistrat și o creștere de 23% a vânzărilor de camioane rulate (8.500 de unități). Acesta este un segment strategic pentru companie, care a deschis în 2017 fabrica de recondiționare în Bourg-en-Bresse. Anul trecut, 400 de camioane au fost modificate după cerințele clienților, față de 230 în 2017. Scopul Used Trucks Factory, care produce în prezent modelele T X-Road și T P-Road, este de a ajunge la 10% din vânzările totale de camioane rulate.

Divizia after-sales a raportat un progres de 5% în vânzările de piese de schimb și o creștere sănătoasă a numărului de contracte de service. Cu 32.000 de vehicule, rata de penetrare a contractelor de service a crescut cu 5% în 2018, până la 23,6%. 60.000 de vehicule ale producătorului beneficiază în prezent de contracte de întreținere sau garanție extinsă. De asemenea, garanția la piesele de schimb montate în centrele de service autorizate a fost extinsă la 2 ani, fără limită de kilometraj.

Reducerea consumului de combustibil și reducerea emisiilor de CO2 au reprezentat întotdeauna o preocupare principală pentru Renault Trucks. Prin urmare, producătorul investește pe deplin în respectarea limitelor stabilite de UE în ceea ce privește emisiile de CO2. 

La sfârșitul anului 2018, Renault Trucks a anunțat lansarea versiunilor 2019 ale modelelor T, D și D Wide, menite să reducă consumul de combustibil cu până la 7% față de versiunile anterioare. Renault Trucks își continuă cercetările în ceea ce privește îmbunătățirea eficienței vehiculelor diesel, cu vehiculul său de laborator Optifuel Lab 3. Scopul este de a reduce consumul de combustibil cu 13% pentru o unitate completă de vehicule grele până în 2020. 

Nu în ultimul rând, pentru o îmbunătățire imediată a calității aerului, Renault Trucks lansează camioanele electrice D și D Wide ZE în 2019, fabricate în fabrica din Blainville-sur-Orne. Renault Master ZE, pe de altă parte, este deja distribuit în rețeaua Renault Trucks.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *