Mercedes-Benz eSprinter este pregătit pentru lansarea pe piață

Lansarea pe piață a eSprinter va avea loc în a doua jumătate a anului 2019

Clienții plasează aceleași cerințe pe camioanele electrice ca și pe vehiculele echivalente cu motoare cu combustie. Unul dintre cei mai importanți factori de aici: fiabilitatea completă – chiar și în condiții severe. Testele de anduranță de iarnă pe eSprinter-ul Mercedes-Benz s-au concentrat tocmai pe aceasta. Timp de câteva săptămâni echipa de dezvoltare a supus furgonetă electrică la un adevărat test de anduranță în Arjeplog din Suedia. La temperaturi de până la minus 30 de grade cu drumuri înghețate și zăpadă adâncă, eSprinter și-a dovedit operabilitatea în condiții extreme. Astfel, vehiculul a finalizat unul dintre ultimele sale etape pe calea lansării pe piață în a doua jumătate a anului 2019.

Vehiculele au fost supuse unor numeroase teste complexe la locul de testare, aproape de Cercul Arctic. Testarea a inclus condusul pe un lac înghețat pentru a examina efectele frigului extrem asupra manevrabilității, ergonomiei și confortului, folosind o tehnologie specială de măsurare. Comportamentul la pornire și rezistența la temperaturi joase a componentelor, software-ului și interfețelor de acționare au fost testate în instalații de celulă rece.

În Arjeplog, eSprinter a fost supus testelor de anduranță finală de iarnă înainte de a intra pe piață în a doua jumătate a anului 2019. Înițial noul eSprinter va fi disponibil ca o camionetă cu acoperiș înalt și o greutate totală autorizată a vehiculului de 3500 de kilograme. Volumul său maxim de încărcare este de 10,5 m³, la fel ca un Sprinter comparabil.

Echipat cu o baterie de capacitate de 55 kWh, va avea o autonomie de 150 km cu o sarcină utilă de maximum 900 de kilograme. Cu a doua opțiune a bateriei, clienții pot prioritiza alți parametri operaționali. O capacitate de 41 kWh permite ca sarcina utilă să fie mărită cu aproximativ 140 de kilograme , la un total de 1040 de kilograme , cu o autonomie de aproximativ 115 kilometri. Funcția integrată de încărcare rapidă asigură o mai mare flexibilitate; 80% din încărcarea bateriei poate fi reîncărcată în 30 de minute.

Descarca GRATUIT aplicatia e-camion.ro

Similar cu motorul diesel entry-level, unitatea electrică din eSprinter are o putere de 85 kW și o cifră de cuplu de până la 300 Newton metri.

 

 




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *