Renault Trucks și-a prezentat ediția exclusivă, Master Red EDITION. Această versiune super-echipată este disponibilă cu întreaga gamă de motoare diesel și electrice.
Renault Trucks lansează noul Master, cu o grila față mai robustă, cu un design mai îndrăzneț, un interior nou, cu un tablou de bord și volan redesenat, împreună cu spații funcționale, ergonomice. Noul Renault Master oferă, de asemenea, sisteme noi de asistare a șoferului, inclusiv frânare activă, asistență la vânt laterală, vedere spate permanentă și asistență parcare față și spate.
Dispune de șase noi motoare diesel Euro 6d-temp și Euro VI, de la 130 CP la 180 CP / 400 Nm, împreună cu un motor electric de 57 kW. Toate motoarele diesel sunt echipate cu tehnologie Twin-Turbo, care combină cuplul de joasă treaptă cu putere mare pentru o conducere optimă. Consumul de combustibil este, prin urmare, redus până la 1L / 100 km, iar emisiile de CO2 rămân sub control.
Renault Trucks Master Red EDITION, noul vehicul comercial usor dezvoltat de Renault Trucks vine echipat standard cu numeroase optiuni exclusiviste pentru a aduce conducatorului auto mai mult comfort, eficienta si siguranta la volan pe parcursul intregii zi.
Disponibil in trei variante: caroserie, sasiu si platforma, Renault Trucks Master Red EDITION vine cu configuratia ideala pentru afacerea sau nevoile tale.
Designul frontal exterior motificat, paleta noua de culori, bordul, impreuna cu noile echipamente si tehnologii vin combinate in noul model Renault Trucks Master Red EDITION pentru ca tu sa poti lucra mai eficient si mai sigur.
Modelul EDITION Master Red este echipat cu o tavă retrasă, care oferă o zonă suplimentară de lucru sau de relaxare, împreună cu un sertar pentru cutia cu torpedou care crește volumul de depozitare. Dispune de asemenea de încărcătorul smartphone fără fir ca standard.
Modelul de lansare Red EDITION întărește angajamentul Renault Trucks față de segmentul vehiculelor ușoare. Într-adevăr, producătorul francez a înregistrat o creștere constantă a performanțelor sale în acest segment, vânzările fiind în creștere cu peste 10% pe an în ultimii patru ani.