WebEye introduce abonamentul telematic lunar

Transportatorii pot face economii însemnate, de până la 800 de euro/ vehicul # Indiferent de liga în care activează, mai mare sau mai mică, orice companie are acces acum la servicii telematice # Se elimină costuri importante cu achiziția și instalarea echipamentelor # Dispare limita garanției, furnizorul reparând sau înlocuind echipamentele uzate pe toată perioada derulării contractului

V-ați gândit cum ar fi să ai acces la un serviciu telematic ca la servicii uzuale cum ar fi cele de utilități sau de telefonie mobilă, doar pe baza unui abonament lunar?

Fără costuri inițiale de achiziție a echipamentelor telematice, de livrare și instalare?

Adică să știți fiecare mișcare a flotei dvs. auto plătind un simplu abonament, și nu un pachet de servicii?

Economii de 800 de euro/ vehicul

WebEye, lider pe piața telematică, lansează în al doilea trimestru al acestui an noul serviciu Telematics-as-a-Service (TaaS), care simplifică activitatea companiilor și le ajută să economisească până la 800 de euro/ vehicul în comparație cu modelul tradițional de taxare.

“Tehnologia avansează într-un ritm amețitor, se înmulțesc dispozitivele mobile și rețelele 4G, iar principala misiune a WebEye este să își ajute clienții să își eficientizeze operațiunile. Noul serviciu pe bază de abonament lunar este un instrument modern de eficientizare a activității unei flote, fiind accesibil pentru toate companiile, nu doar pentru cei mai mari jucători din industrie”, a spus Levente Gall, Director General WebEye CEE.

Prin noul sistem introdus de WebEye, se facilitează accesul tuturor transportatorilor la telematică, indiferent de dimensiunea afacerii și a parcului auto deținut. Aceasta este posibil în primul rând pentră că se elimină cheltuielile cu livrarea și instalarea echipamentelor telematice care pentru unele companii mai mic erau prohibitive, blocând astfel accesul lor la servicii moderne de monitorizarea a flotei. În plus, noul sistem de servicii Telematics-as-a-Service al WebEye elimină restricții privind garanția – 24 de luni cum era până acum – aceasta fiind acum valabilă pe toată durata derulării cotnractului, Astfel, dacă un echipament se strică după 2 ani de la instalare, WebEye se ocupă de repararea sau înlocuirea acestuia, fără costuri suplimentare pentru client.

Important de precizat că noul sistem de abonament telematic este disponibil atât pentru clienții actuali, cât și pentru noii clienți ai companiei atunci când se abonează, indiferent de mărimea companiei și de tipurile de vehicule utilizate.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *