Începând cu 31 octombrie camioanele cu motor Euro IV nu vor mai putea circula de-a lungul axei Brenner

Viena ignoră protestele guvernelor italiene și germane cu privire la restricțiile aplicate vehiculelor industriale de-a lungul axei Brenner, si impune o nouă interdicție, publicată deja în Monitorul Oficial al Tirolului. Începând cu 31 octombrie 2019, vehiculele cu o masă totală mai mare de 7,5 tone și cu motoarele Euro IV nu vor putea circula pe secțiunea dintre Kufstein și Zirl de pe autostrada A12, această interdicție va fi prelungită de la 1 ianuarie 2021 la vehiculele cu motoare Euro V și EVV. Prin urmare, numai camioanele Euro VI pot tranzita de la acea dată, cel puțin până la următoarea interdicție. Tirolul scutește de la interdicție vehiculele care vor fi direcționate spre terminalele de cale ferată din Sala (direcția spre est) și Wörgl (spre vest) și unele vehicule cu accesorii speciale, cum ar fi betonierele, pompele de beton, asistența rutieră și camioanele cu macara.

Excepția se aplică, de asemenea, vehiculelor care trebuie încărcate sau descărcate în unele zone. Această derogare se referă la municipalitățile din Imst, Innsbruck, Kufstein și Schwaz și o zonă între Lienz, Rosenheim, Val Pusteria și Alta Val Isarco.

La Bruxelles, reprezentanții italieni și germani au reiterat opoziția față de politica austriacă restrictivă, repetând ceea ce au susținut de mult, și anume că Brenner este axa principală a comerțului dintre nord și sud. Un pas înainte ar putea fi începutul stimulentelor pentru achiziționarea de vehicule industriale mai puțin poluante și pentru transferul unităților de marfă de la șosea la calea ferată, deși în ultimul caz axa feroviară actuală este inadecvată.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *