Modificari privind procedura de obtinere a unui OBU Satellic la automatele din Belgia

Incepand cu 1 iulie 2019 la orice achizitie de aparat OBU Satellic soferul trebuie sa furnizeze niste informatii suplimentare despre compania pe care va fi emis aparatul.

Incepand cu 01/07/2019, furnizorul aparatelor Satellic a introdus obligativitatea ca la achizitionarea aparatelor Satellic sa fie introduse datele firmei (COD de TVA al firmei, adresa de mail, adresa sediu social). Astfel, se vor evita situatiile existente pana acum in care TVA-ul a fost pierdut daca aparatul nu era introdus in contul firmei, Full Account Satellic, creat pe site-ul furnizorului Satellic.

In acest sens, recomandam tuturor soferilor, care vor achizitiona aparate Satellic din punctele de achizitie dupa aceasta data, sa aiba la ei:

  • Copie dupa cartea de identitate a masinii fata verso;
  • Modalitate de plata (cash / card bancar / card de carburant);
  • Codul TVA al firmei;
  • Adresa de email a firmei;
  • Adresa completa a sediului social (strada, numar, oras, cod postal).

In imaginea de mai jos puteti vedea cum arata ecranul automatului cu datele solicitate la ridicarea aparatului:

Regasiti AICI noile instructiuni in limba romana pentru ridicarea aparatelor de la automatele din Belgia .

Pentru aparatele achizitionate dupa 01/07/2019, facturile vor putea fi descarcate intrand pe site-ul www.satellic.be, in sectiunea My Account, unde va logati cu numarul vehiculului, tara in care este inregistrata masina si codul PIN pe care l-ati primit la achizitionarea aparatului. Regasiti pasii de descarcare a facturilor AICI.

Desi cu ajutorul noii proceduri numita Service Account veti putea obtine facturi fiscale pentru recuperarea de TVA, va recomandam crearea unui cont al firmei, Full Account Satellic. Avatajele principale ale acestui Full Account sunt posibilitatea de a urmari toate aparatele Satellic pe care le aveti si descarcarea unei singure facturi pentru toata flota.

Important!

Aparatele Satellic achizitionate inainte de 1/07/2019, care nu au fost adaugate la Full Account, vor fi blocate pana la adaugarea lor in Full Account.
Soferul va fi atentionat atat prin mesaje pe display-ul aparatului, cat si prin aprinderea ledului rosu ca aparatul urmeaza sa-i fie blocat. Dupa adaugarea la Full Account, aparatul va deveni functional si se va aprinde ledul verde.

Ce aveti de facut?
  • Pentru a introduce masina pe Full Account in cazul in care aveti deja un cont creat urmati pasii de AICI.
  • Pentru a introduce masina pe Full Account in cazul in care NU aveti deja un cont creat, trebuie sa urmati pasii de AICI.

Daca soferul se afla in Belgia si se aprinde ledul rosu trebuie sa se opreasca imediat si sa ne contactati in cadrul orelor de lucru (L-V 09.00-17.30h) sau sa sunati la numarul de urgenta Satellic 24/07 – 0032 2 416 0 416 in afara orelor de lucru TSG.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *