Ford Trucks a făcut un alt pas important în expansiunea sa globală, intrând pe piața Europei de Vest prin crearea de noi parteneriate de distribuție în Portugalia și Spania. Recent, Ford Trucks a obținut o recunoașterea internațională a camionului său F-MAX, câștigând premiul ITOY (International Truck of the Year 2019). Cu F-MAX, compania și-a sporit eforturile pentru a-și extinde rețeaua de distribuție în Europa de Vest.
Cu o experiență de aproape 60 de ani în producția de camioane și capacitățile de dezvoltare a produselor pentru piețele internaționale, Ford Trucks își stabilește acum și obiective mai mari pentru rețeaua sa globală de distribuție.
Aproape imediat după premiera mondială la târgul IAA Vehicule Comerciale din Hanovra, Germania, Ford Trucks F-MAX a primit premiul internațional pentru camionul anului (ITOY) din 2019. Ford Trucks își îndreaptă acum planurile de extindere a rețelei sale de distribuție în Europa de Vest, lărgind rețeaua de distribuție și distribuție existente în Orientul Mijlociu, Africa, Europa Centrală și de Est.
Ford Trucks are acum primii distribuitori în Europa de Vest în Portugalia și Spania. Primul centru de distribuție din Portugalia a fost deschis la Lisabona în parteneriat cu Oneshop. Planul este de extinde rețeaua de dealeri din Portugalia în alte patru orașe importante (Porto, Leira, Algarve și Viseu) până în 2021. Între timp, distribuitorul spaniol Ford Trucks, F-Trucks Autumotive Hispania, va opera în nouă locații diferite.
„Călătoria de succes a F-MAX continuă cu mai multe premii după IToY.”
CEO-ul Ford Otosan, Haydar Yenigün, vorbind despre evoluțiile importante ale extinderii internaționale a Ford Trucks, a declarat: „Suntem încântați că am ajuns într-un punct în care rupem mucegaiul din industria comercială grea. F-MAX ne-a adus râvnitul premiu IToY, câștigând admiratia pentru inginerie, design și putere printre concurenții săi din industria comercială. Acum, F-MAX continuă călătoria sa de succes, cu și mai multe premii internaționale, inclusiv premiile Truck of the Year în Austria și Rusia. „
„Ne propunem să finalizăm extinderea în Europa Occidentală până în 2023.”
Potrivit lui Yenigün, F-MAX a adăugat un impuls planurilor de extindere internațională ale companiei. „Am stabilit deja rețeaua noastră de distribuție pe trei continente (Asia, Europa și Africa), ajungând la 44 de țări până la sfârșitul anului 2019. Interesul ridicat pentru F-MAX ne-a determinat să revizuim planurile noastre de extindere globală, așa că am decis să schimbăm strategia și să îmbunătățim obiectivul nostru pentru a ajunge la cel puțin 80 de țări până la sfârșitul anului 2023 ”.
Yenigün a discutat și despre planurile companiei pentru viitorul apropiat: „Europa este principala noastră piață de export și potențialul său este un factor cheie în strategia noastră de creștere. Planificăm să ne stabilim organizația noastră de distribuitori în Italia până la sfârșitul acestui an, urmărind în același timp să acoperim aproape toate țările europene până la sfârșitul anului 2023. În ceea ce privește veniturile, ne propunem ca Europa să reprezinte 50% din vânzările noastre internaționale. Dorim să creăm legături strânse cu clienții noștri din Europa prin intermediul rețelei de distribuție, precum și prin serviciile noastre de after sales. Acordul nostru la nivel european cu TIP Trailer Services ne oferă oportunitatea de a obține satisfacția completă a clienților pe măsură ce continuăm să ne extindem. „