Deja de cinci ani, prestatorul italian de servicii logistice și de transport SMET este un client Kögel fidel și foarte mulțumit. În prezent, SMET preia din nou un lot de semiremorci din contractul cadru încheiat pentru un total de 1.000 autovehicule. Directorul General al firmei Kögel, Massimo Dodoni, a predat un Kögel Cargo Rail din generația NOVUM cu caroserie FlexiUse, cu o prelată inscripționată special, către Domenico De Rosa, Director General al SMET, în cadrul unei mici festivități pentru marcarea parteneriatului de cinci ani.
„SMET nu este doar una din cele mai mari și mai cunoscute firme de transport din Italia, cin din întreaga Europa”, afirmă Massimo Dodoni, Director General al firmei Kögel. „Kögel și SMET au fost legate în ultimii cinci ani de o creștere solidă și continuă, ca și de un parteneriat unic și prietenesc.”
„Calitatea ridicată a semiremorcilor și expertiza excelentă a departamentului de vânzări au reprezentat atunci și acum motivele pentru care apreciem în mod deosebit parteneriatul cu firma Kögel și așteptăm cu nerăbdare colaborarea viitoare”, afirmă Domenico De Rosa, Director General al firmei SMET. „Odată cu introducerea generației NOVUM, Kögel și-a îmbunătățit în continuare semiremorcile care deja erau de foarte bună calitate, ceea ce este în special în avantajul șoferilor noștri în activitatea acestora de zi cu zi.”
Kögel Cargo Rail cu caroserie FlexiUse și echipament Ro-Ro
Semiremorcile Cargo Rail sunt prevăzute cu cadrul exterior optimizat și caroseria îmbunătățită, inovații ce caracterizează semiremorcile din generația NOVUM. Acest lucru face ca semiremorcile să fie nu doar mai robuste, ci simplifică și manipularea în utilizarea zilnică. În plus, Kögel Cargo Rail din generația NOVUM au un grad foarte înalt de personalizare și pot fi adaptate astfel la cerințele firmei SMET. Noile semiremorci au de asemenea o contribuție semnificativă la protecția mediului înconjurător și reducerea de emisii de CO2. Datorită posibilităților flexibile de utilizare rutieră, feroviară și navală, pot fi folosite în mod optim avantajele transportului cu feribotul și trenul pe rutele principale și flexibilitatea camionului pe parcursurile inițiale și finale.
Marginile graifărului integrate în cadru, protecția cleștilor cu graifăr ai prelatei fabricată din țesătură de aramidă și osiile speciale din varianta feroviară fac ca semiremorcile să poată fi utilizate pe șine. Acestea sunt astfel proiectate pentru o încărcare flexibilă pe cele mai comune vagoane tip buzunar și pentru un stativ de sprijin înalt de 980 milimetri. Desigur, semiremorcile sunt certificate conform DIN EN 12642 Code XL și astfel sunt proiectate pentru transportul cu trenurile de marfă rapide cu o viteză de până la 140 km/h.
Kögel Cargo Rail sunt dotate opțional cu echipament Ro-Ro, pentru a permite transportul naval și cu feribotul nesupravegheat. Acesta include o placă glisantă închisă cu o grosime de opt milimetri și patru perechi de inele de fixare de mare rezistență cu o sarcină de încercare de 12.000 kilograme. Echipamentul Ro-Ro este completat de suporturile de semiremorcă ranforsate în varianta pentru feribot cu rotile.
Caroseria opțională FlexiUse a semiremorcii Kögel Cargo Rail dispune de opt posibilități de reglare cu câte 25 milimetri în față și 50 milimetri în spate, astfel încât înălțimile caroseriei sunt ajustabile independent în față și în spate cu 200 milimetri. Astfel este posibil ca firma SMET să efectueze transporturi de mărfuri zilnice cu o înălțime interioară liberă de la 2.800 la 3.000 milimetri în față și în spate.
Alte dotări individuale SMET
Alte dotări individuale includ patru perechi de pereți laterali rabatabili de 600 milimetri, frânghii de prelată cu două suporturi de susținere, o cutie de scule, un dispozitiv de ridicare mecanic/hidraulic, un sistem de afișare a uzurii garniturilor de frână și multe altele.