Mercedes-Benz Trucks: camionul electric eActros testat cu succes de clienți de peste un an

Camionul integral electric Mercedes-Benz eActros a fost supus cu succes mai mult de un an încercărilor din lumea reală. Ca parte a „flotei de inovație” a eActros, în toamna anului 2018 Mercedes-Benz Trucks a început să predea un număr de zece camioane de 18 și 25 de tone clienților din Germania și Elveția pentru testare în condiții reale. Evaluarea a zeci de mii de kilometri conduși de clienți, precum și un schimb strâns cu șoferi, dispeceri și manageri de flote au permis experților de la Mercedes-Benz Trucks să obțină numeroase constatări. Acestea intră direct în dezvoltarea continuă a eActros către producția de serie, care se datorează începerii în 2021. În general, feedback-ul clienților și rezultatele testelor demonstrează că, cu Mercedes-Benz eActros,

Săptămâna aceasta, la un eveniment al clienților din Wörth, în Rin, Mercedes-Benz Trucks a prezentat un raport privind evoluția “flotei de inovare”. În pasul următor, aproximativ zece clienți suplimentari vor lua fiecare o primă fază eActros pentru încercări suplimentare de aproximativ un an.

Andreas von Wallfeld, șef de marketing, vânzări și servicii la Mercedes-Benz Trucks: “Suntem absolut pe drumul cel bun cu conceptul din spatele Mercedes-Benz eActros. Pentru mine, aceasta este constatarea cheie după mai bine de un an de încercări extrem de intense din lumea reală cu camionul nostru de distribuție pe rază scurtă cu baterii electrice grele. Sunt extrem de recunoscător clienților noștri, al căror sprijin activ aduce o contribuție extrem de valoroasă pe drumul la producția în serie a vehiculului. “

Multe noi descoperiri din studiile din lumea reală

Una dintre numeroasele noi descoperiri din testele practice este aceea că distanța de până la 200 de kilometri a eActros este o cifră realistă – indiferent de sarcină utilă, rută sau topografie. În ceea ce privește disponibilitatea și performanța, eActros nu este în niciun fel inferior unui camion cu motor diesel convențional în traficul urban, pe autostrăzi sau în traficul terestru. Sistemul de răcire a încărcăturii și sistemul de climatizare – ambele acționate electric – au funcționat perfect nu numai în timpul verii foarte călduroase din acest an, ci și la temperaturi scăzute de iarnă. Șoferii sunt foarte impresionați de cuplul disponibil continuu pe întreaga gamă de viteze și, în special, de funcționarea liniștită a vehiculului și de experiența plăcută, de conducere lină. În plus, dacă șoferul adoptă un stil de conducere anticipativ, energia electrică poate fi recuperată prin recuperare, implicând frânarea motoarelor. Acest lucru face rareori necesar să acționați pedala de frână.

eActros utilizat în sectoare și categorii complet diferite

Toți clienții „flotei de inovație” folosesc eActros pentru sarcini, care altfel ar fi efectuate de vehicule diesel convenționale – dar în sectoare și categorii complet diferite. Spectrul variază de la băcănie la consumabile de construcții și materii prime. Gama de cerințe înseamnă că vehiculele sunt echipate cu o varietate de caroserii. Variantele de caroserie variază de la corpuri frigorifice și cutii la mărfuri în vrac și corpuri de prelată. Clienții și locațiile de operare pentru prima fază a „flotei de inovare”:

– Hermes (Friedewald / Hessen)
– TBS Transportbeton (Mannheim)
– Meyer-Logistik (Hamburg)
– EDEKA (Berlin)
– Rigterink (Flörsheim am Main)
– Dachser (Stuttgart)
– Pfenning Logistics (Mannheim)
– Camion Transport (St. Gallen) )
– Migros (zona Zürich)
– Nagel-Group (Hamburg)

eActros: alternativă fără emisii pentru distribuția urbană pe rază scurtă

eActros se bazează pe cadrul Mercedes-Benz Actros. Cu toate acestea, arhitectura vehiculului a fost proiectată hotărât în ​​jurul unui sistem de acționare electrică și, astfel, prezintă un procent ridicat de componente specifice vehiculului. Două motoare electrice în apropierea butucurilor roților de pe puntea spate asigură antrenarea, fiecare furnizând o putere de 126 kW și un cuplu maxim de 485 Nm. În plus, raportul de transmisie utilizat consideră că acest lucru aduce până la 11.000 Nm pe fiecare roată. Prin urmare, puterea de acționare este la fel cu un camion convențional. Bateriile cu ioni de litiu cu o capacitate de 240 kWh asigură eActros energia necesară. În funcție de puterea de încărcare disponibilă, bateriile pot fi încărcate complet în cel puțin două ore (la 150 kW).




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *