Van Steenbergen Transport comandă 100 Kögel Cargo Coil din generația NOVUM

Van Steenbergen Transport din Arendonk, Belgia își reîmprospătează parcul auto format din peste 600 semiremorci Kögel cu 100 de Kögel Cargo Coil din generația NOVUM. Compania de expediții specializată în transporturi în regim FTL și LTL permite clienților săi să realizeze transporturi de tip „just in time” cu propriile semiremorci la nivelul întregii Europe. În plus, compania oferă servicii de logistică precum depozitarea intermediară sau pe termen lung cu o capacitate de 12.000 metri pătrați. Van Steenbergen Transport este un partener apreciat datorită celor aproape două sute de ani de experiență în domeniul transporturilor și know-how-ului în materie de logistică pe care l-a acumulat de-a lungul timpului. Noile semiremorci nu sunt utilizate doar pentru transportul de bobine și role de tabla, ci și pentru transportul de produse textile și alimentare. Semiremorcile flexibile Kögel Cargo Coil sunt prevăzute cu cadrul exterior optimizat și caroseria îmbunătățită, inovații ce caracterizează semiremorcile din generația NOVUM. Cu o masă proprie care pornește de la circa 6.650 kilograme în versiunea de bază, modelul Cargo Coil prezintă o sarcină utilă de rezervă suficientă. În plus, semiremorcile se remarcă pentru compania de expediții și printr-un grad sporit de individualizare.

Kögel Cargo Coil din generația NOVUM

Semiremorcile Kögel Cargo Coil din generația NOVUM sunt prevăzute cu un cadru sudat, stabil și rezistent la torsiune cu elemente transversale inserate, construit pentru o sarcină distribuită maximă de 30 tone per 1,5 m în centrul de greutate al sarcinii utile. În locul canalului pentru bobină standard cu lungimea de 7.200 milimetri, Van Steenbergen Transport a optat pentru canalul cu lungimea de 9.000 milimetri disponibil opțional. În canalele pentru bobină pot fi transportate bobine și role de tabla cu un diametru cuprins între 900 și 2.100 milimetri. Pentru asigurarea încărcăturii, sunt prevazute cu opt seturi de buzunare pentru stâlpi din țevi rectangulare si opțional în canalul pentru bobină în locul a doar două seturi. Noul profil al cadrului exterior sporește semnificativ accesibilitatea punctelor de fixare VarioFix, ceea ce permite ca încărcătura să fie ancorată în cadrul exterior din oțel perforat VarioFix chiar și cu prelata închisă, precum și in cazul semiremorcilor cu obloane. Cele 13 perechi de suporturi de ancorare standard incluse sunt prevăzute cu cârlige de prindere laterale pentru o manipulare mai ușoară. Dintre acestea, cinci seturi au sarcina de tracțiune de 2.500 kilograme pe fiecare inel și opt seturi au sarcina de tracțiune de 4.000 kilograme pe fiecare inel în zona centrului de greutate al sarcinii utile. 20 capace pentru vana bobinei asigură o acoperire, respectiv descoperire rapidă și sigură a canalului pentru bobină. Capacitatea portantă a capacelor pentru vana bobinei este proiectată pentru sarcini mari pe osia stivuitorului de până la 5.460 kilograme. Bineînțeles, semiremorcile Cargo Coil dispun de certificatul de siguranță DIN EN 12642 Code XL.

Diverse dotări individuale pentru Van Steenbergen Transport

Pe lângă dotările individuale menționate mai sus, Van Steenbergen Transport a optat de asemenea și pentru alte accesorii opționale. Pentru protecția interiorului peretelui frontal împotriva avariilor din utilizarea zilnică, s-a montat o tablă de oțel galvanizat cu grosimea de doi milimetri și înălțimea de 1.250 milimetri. Pentru o protecție sporită împotriva impactului, spatele vehiculelor este prevăzut cu amortizoare din oțel ranforsate. Un teu din oțel transversal cu o grosime de opt milimetri montat central pe placa de acoperire a cadrului de-a lungul întregii lățimi și o protecție pentru camele de închidere consolidează protecția la impact. Alte dotări suplimentare includ un suport de lămpi din oțel, un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, prelată laterală și plafon în varianta anti-vandalism și multe altele.

Vopsire KTL: protecție permanentă împotriva coroziunii

La semiremorcile Kögel Cargo Coil, întregul cadru al vehiculului este protejat în permanență împotriva coroziunii prin intermediul tehnologiei nano-ceramice și a vopsirii KTL cu lăcuire UV adițională.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *