Hoyer investește 42,7 milioane Euro în flota sa, peste 500 de camioane

Furnizorul de servicii logistice Hoyer Group a investit o sumă de aproximativ 42,7 milioane de Euro în reînnoirea flotei sale în toată Europa. Este vorba despre camioane ale mărcilor MAN, Scania, Volvo și, pentru prima dată la Hoyer, DAF.

Majoritatea camioanelor sunt destinate transportului de uleiuri minerale în Marea Britanie. Camioanele provin de la producătorii de camioane MAN, Scania și, pentru prima dată, de la DAF. Specialistul în logistică folosește camioane Volvo de ultimă generație pentru a aproviziona benzinăriile din Germania. Noile modele Volvo sunt de asemenea utilizate pentru traficul pe distanțe lungi. Sunt staționate în locațiile Hoyer din Germania și Polonia și circulă în toată Europa pentru a transporta produse chimice. Primele camioane au fost deja livrate, iar întreaga flotă va fi înlocuită treptat până la sfârșitul anului 2020.

Rudolf Schumacher, managerul de flotă al grupului Hoyer din Dormagen, Germania: „Siguranța șoferilor noștri și a celorlalți participanți la trafic au cea mai mare prioritate. Transportăm mărfuri foarte fragile zilnic și considerăm că este datoria noastră de a minimiza riscurile și pericolele. Datorită echipamentului inovator de siguranță al flotei noastre, îndeplinim cu siguranță cerințele legale și stabilim standardul în acest sector. În plus, subliniem pregătirea continuă a personalului nostru. Îi instruim regulat și intens pe șoferii noștri în domeniul siguranței în contextul pregătirii în clasă și a formării online. ”

Pe lângă o mai mare siguranță, noile modele de camioane înseamnă și un confort mai mare pentru șofer. Rudolf Schumacher: „Faptul că șoferii noștri au o stare de bine după multe ore petrecute pe drum, parcurgând sute de kilometri este important pentru noi. De exemplu, șoferii pe distanțe lungi pot comanda grosimea saltelelor pentru pat după preferințele lor. Alte inovații la bord includ un televizor încorporat și un scaun rotativ pentru pasageri care se poate folosi ca fotoliu TV în timpul pauzelor. „

După reînnoirea flotei, 98% din cele 2200 de camioane Hoyers au motoare Euro 6. Patru dintre cele 500 de camioane noi au motoare alimentate cu LNG. Compania are acum nouă camioane cu LNG. Hoyer subliniază că lipsa unei infrastructuri adecvate de realimentare cu LNG împiedică achiziționarea mai multor camioane ce sunt alimentate cu acest tip de combustibil.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings