Cel de-al 500-lea Mercedes-Benz Actros SLT a fost livrat

 

 

Actros SLT sărbătorește acum o etapă importantă: cel de-al 500-lea vehicul de remorcare Mercedes-Benz SLT bazat pe actualul Actros a fost predat către TSB Transport-Service Beitinger din Gundelfingen, Suabia.

Mercedes-Benz Actros 4163 LS SLT este echipat cu cel mai puternic motor Mercedes-Benz: motorul OM 473 cu șase cilindri în linie, cu o cilindree de 15,6 l. Are o putere de 625 CP (460 kW) cu un cuplu de 3000 Nm. Pentru a putea ieși la drum cu sarcini de transport de până la 250 de tone, transmisia G 280 este echipată cu un cuplaj fluid. Frâna motorului de decompresie turbocompresor de pe OM 473 are o importanță deosebită în sectorul transporturilor grele. Frâna motorului atinge o putere de până la 646 CP (475 kW). Puterea de frânare fără uzură este de 980 CP (720 kW) împreună cu cuplajul de fluid (întârziat primar).

Versiunile cu patru osii, precum acest vehicul special pentru clienți, reprezintă nucleul ofertei SLT. În această configurație, masa brută tehnic admisă este de aproape 44 de tone. Masa combinată brută admisă este de 250 de tone.

SLT este echipat cu un pachet triplu de punte spate care include puntea direcționabilă și cele două punți motoare. Puntea față cu arcuri din oțel este disponibilă cu o capacitate de încărcare de 8 tone sau 9 tone. Axa principală cu arc pneumatic are o capacitate de încărcare de până la 8 tone și este direcționată electrohidraulic. Cele două osii spate ale Actros SLT au o capacitate de încărcare de 13,4 tone și sunt echipate standard cu suspensia pneumatică cu 4 burdufuri cunoscută pe Actros. Turnul de răcire din spate se mândrește cu o tehnologie specială robustă: sistemul combină răcirea motorului și cuplajul fluidului într-un singur circuit de apă. Sistemul de răcire a motorului de pe SLT este completat de un radiator suplimentar de lichid de răcire plus un ventilator acționat hidraulic. Acest lucru mărește puterea de răcire și, la rândul său, performanța SLT.

Componentele de pe Actros SLT provin dintr-o singură sursă și, prin urmare, se imbina perfect: motorul, transmisia și axele poartă toate steaua cu trei colțuri. Vehiculul de bază pentru Actros SLT este fabricat la uzina de camioane din Wörth ca un camion cu trei osii. La CTT (Custom Tailored Trucks), în fabrica de la Molsheim din Franța, sunt construite componente specifice SLT, cum ar fi puntea principală, turnul de răcire din spate sau armăturile șasiului. Fiecare SLT este configurat exact pentru sarcinile sale de transport de către client, cu ajutorul unui agent de vânzări și consultanți tehnici la uzina Wörth. 




Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings