Scania plănuia să lanseze un nou motor diesel Euro VI de 13 litri cu șase cilindri în noiembrie 2021, dar lipsa microprocesoarelor și componentelor care întârzie livrările camioanelor a determinat producătorul suedez să anticipeze comenzile pentru acesta. Cu toate acestea, Scania nu a specificat detaliile tehnice ale motorului sau nici o actualizare a întregii game, care ar putea afecta și alte părți ale camionului. Producția noii game va începe în al doilea trimestru al anului 2022, dar poate fi comandată începând de astăzi.
Recent, Scania a anunțat, de asemenea, o versiune alungită de 27 de centimetri a cabinei sale pentru modelele R și S pentru transportul rutier pe distanțe lungi, care este produsă de filiala sa Scania Laxå Special Vehicles. Noua cabină este rezultatul experienței acumulate cu cabina dublă CrewCab și este produsă pe o serie mică. Cei 27 de centimetri se adaugă la lungimea de 200 cm măsurată de la pedale până la peretele din spate. Scania a obținut spațiul superior prin adăugarea de componente existente la cabina standard, grație designului modular, iar primele livrări sunt așteptate în al treilea trimestru al anului 2021.