Scania va furniza 5 vehicule electrice

Scania furnizează o soluție de mobilitate electrică, care include cinci camioane electrice cu baterii și echipamente de încărcare de 1,6 MW companiei suedeze Falkenklev Logistik, ca parte a planului vizionar al transportatorului pentru o stație de încărcare electrică pentru 22 de vehicule la un nou depozit al companiei din Malmö.

Site-ul, care ar putea fi extins pentru a încărca până la 40 de vehicule simultan, va deveni cea mai mare stație de încărcare pentru camioane din Suedia când se va deschide la sfârșitul acestui an. Este rezultatul unui proiect imaginativ care implică mai multe companii din ecosistemele de transport și energie regenerabilă. 

Schema Falkenklev Logistik este cheia obiectivului său de a face întreaga sa flotă de vehicule electrică. Cele cinci camioane electrice 4×2 Scania cu baterii, cu caroserii construite de SKAB, vor fi folosite de transportator în lucrările sale de distribuție de mărfuri în toată Skåne, în sudul Suediei. 

Stația de încărcare din Malmö va fi furnizată de producătorul finlandez Kempower și livrată de Scania. Sistemul este construit pe o tehnologie inteligentă care poate furniza energie în funcție de numărul de vehicule care se încarcă simultan, cu o putere maximă inițială per vehicul de 250 kW și potențial de upgrade la 320 kW per vehicul în viitor. S-a luat în considerare realizarea site-ului pregătit pentru viitor pentru a permite încărcarea generațiilor viitoare de vehicule electrice cu baterii cu baterii mai mari și o autonomie mai lungă. 

Falkenklev a însărcinat, de asemenea, companiei de energie solară Soltech Energy Solutions să construiască un parc solar de 1,5 hectare împreună cu un sistem de stocare a energiei din baterii de 2 MW pentru a crea un hub energetic de ultimă generație. 

Dar poate cel mai frapant detaliu al inițiativei este că Falkenklev a fost de acord să pună la dispoziție public stațiile de încărcare pentru încărcarea altor vehicule, pe lângă camioanele proprii ale transportatorului. Site-ul va putea, de asemenea, să accepte încărcarea pe rută a camioanelor electrice pe distanțe lungi.

Directorul general al Falkenklev Logistik, Victor Falkenklev, spune: „Stațiile de încărcare și parcul solar sunt o idee pe care am avut-o de câțiva ani. Având în vedere nevoia de a deveni mai sustenabil și felul în care prețurile la motorină cresc, mi-a fost destul de evident că trebuie să facem ceva și ne angajăm să ne electrificăm flota. Electricitatea este generată de energie solară, ceea ce o face 100% regenerabilă. Este un moment cu adevărat mândru pentru noi.”

Este o soluție inovatoare, durabilă și economică pentru binele public, care va fi finanțată parțial de fondul pentru climă al agenției suedeze de protecție a mediului Naturvårdsverket, care va acoperi jumătate din costul proiectului de 18 milioane SEK. Falkenklev plătește costurile rămase.

„Furnizarea soluției noastre de mobilitate electrică pentru acest proiect ambițios este o dovadă suplimentară a dezvoltării rapide a electrificării în industria transportului greu”, spune Fredrik Allard, șeful departamentului de mobilitate electrică, Scania. 

„Această inițiativă este un exemplu perfect al modului în care noi ecosisteme și modele de utilizatori sunt create pentru a veni cu soluțiile electrice de care avem nevoie urgentă pentru a decarboniza sistemul de transport, pentru a-l face sustenabil pe termen lung.”

Și Tomi Ristimäki, CEO Kempower, adaugă: „Vedem vehiculele grele și logistica ca o parte foarte importantă a electrificării transportului și logisticii. Suntem extrem de fericiți să putem oferi tehnologia de încărcare DC celui mai mare site public din Suedia pentru camioane electrice și așteptăm cu nerăbdare să dezvoltăm în continuare soluții de încărcare rapidă pentru camioanele electrice cu baterii.”




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings