Mercedes-Benz Trucks va prezenta camionul electric eActros LongHaul pentru transport pe distanțe lungi în septembrie

Camionul eActros LongHaul, va fi punctul culminant al târgului IAA Transportation din acest an, în septembrie, la Hanovra. Producătorul a anunțat camionul de 40 de tone în 2020 și prezintă pentru prima dată „prototipul concept” exact doi ani mai târziu. EActros LongHaul care va fi prezentat la IAA oferă o previzualizare a temei de design a vehiculului de producție în serie. Unitatea face, de asemenea, parte din flota de testare eActros LongHaul. Primele prototipuri sunt deja supuse unor teste intensive, iar eActros LongHaul va fi testat pe drumurile publice anul acesta. În anul viitor, prototipurile aproape de producție vor ajunge la clienți pentru testare în conditii reale. Productia de serie este planificată pentru 2024. Cu o singură încărcare a bateriei, eActros LongHaul va avea o autonomie de aproximativ 500 de kilometri.

Pe lângă eActros LongHaul, Mercedes-Benz Trucks va prezenta noi camioane electrice cu baterie la IAA. eActros pentru transportul de distribuție a intrat în producția de serie la uzina din Wörth in octombrie 2021. eEconic pentru uz municipal va urma în iulie. Mercedes-Benz Trucks urmărește obiectivul de a crește proporția de vehicule noi neutre la nivel local în Europa la peste 50% până în 2030.

Karin Rådström, CEO Mercedes-Benz Trucks: „Electrificarea transportului greu pe distanțe lungi este următoarea piatră de hotar pe drumul nostru către neutralitatea CO2. eActros LongHaul este un vehicul electric cu baterii care este planificat să fie fezabil din punct de vedere economic pentru clienții noștri. Eu și echipa mea așteptăm cu nerăbdare să prezentăm acest camion inovator clienților noștri și publicului în septembrie.”

Ca parte a comunicărilor sale pre-lansare pentru IAA, Mercedes-Benz Trucks a publicat primele imagini teaser ale prototipului concept eActros LongHaul și a anunțat specificații tehnice suplimentare planificate pentru vehiculul de serie. Bateriile utilizate în eActros LongHaul folosesc tehnologia celulelor cu fosfat litiu-fier (LFP). Acestea se caracterizează, în primul rând, printr-o durată lungă de viață și o energie mai utilizabilă. Bateriile pot fi încărcate de la 20 la 80 la sută în mai puțin de 30 de minute la o stație de încărcare cu o putere de aproximativ un megawatt. Distanța lungă la o singură încărcare în combinație cu încărcarea cu megawați are ca rezultat o autonomie generală la egalitate cu camioanele convenționale și, astfel, permite operațiuni în două schimburi. Vehiculul se caracterizează, de asemenea, printr-o linie de propulsie deosebit de bine echilibrată pentru o experiență de condus foarte plăcută. În plus, eActros LongHaul prezintă numeroasele inovații de siguranță ale producătorului. Miezul conceptului Mercedes-Benz Trucks pentru transportul pe distanțe lungi cu baterii electrice este de a oferi clienților o soluție holistică constând din tehnologie pentru vehicule, consultanță, infrastructură de încărcare și servicii. eActros LongHaul ar trebui să fie alegerea potrivită pentru clienți în ceea ce privește profitabilitatea, sustenabilitatea și fiabilitatea.

Avantajele Mercedes-Benz eActros LongHaul

Acționările electrice cu baterie au cea mai mare eficiență dintre cele alternative. Prin urmare, eActros LongHaul oferă un nivel ridicat de eficiență energetică cu unitatea sa pur electrică pe baterie. Acest lucru oferă companiilor de transport avantaje economice semnificative în scenariile de utilizare preconizate ale eActros LongHaul.

Cea mai mare parte a aplicațiilor de transport pe distanțe lungi în practicile operaționale ale transportatorilor nu necesită o rază de acțiune dincolo de cei aproximativ 500 de km pe care eActros LongHaul îi face posibil cu o singură încărcare. În plus, restricțiile legale privind timpii de conducere pentru șoferii de camion limitează nevoia de distanțe mai mari, în funcție de caz. De exemplu, șoferii de camion din UE trebuie să facă o pauză de minim 45 de minute după maximum 4,5 ore de condus. În acest timp, energia pentru traseul rămas poate fi reîncărcată. Prin urmare, eActros LongHaul este alegerea potrivită pentru companiile de transport atunci când este utilizat în mod regulat pe rute care pot fi planificate, având în vedere distanțe adecvate și opțiuni de încărcare.

Ambiția Daimler Truck este să ofere doar vehicule noi în Europa, Japonia și America de Nord până în 2039, care sunt neutre în emisii de CO2. Cele două modele electrice cu baterie Mercedes-Benz eCitaro și Mercedes-Benz eActros sunt în producție de serie din 2018, respectiv 2021. Mercedes-Benz eEconic, FUSO eCanter și Freightliner eCascadia vor urma mai târziu în acest an, iar alte vehicule neutre în CO2 sunt deja planificate. 




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Privacy Policy Settings