DEVK/hylane și DB Schenker și-au început colaborarea în urmă cu aproape doi ani. Ambele companii înțeleg importanța hidrogenului pentru transformarea sectorului transporturilor și, prin urmare, și-au combinat punctele forte pentru a merge mai departe în acest sens.

„În plus față de un concept de închiriere la 360 de grade, scopul colaborării este de a dezvolta o combinație de camion-remorcă cu caroserie mobilă pentru a transporta tipul nostru standard de caroserie mobilă cu o lungime de 7.820 mm”, spune Wolfgang Janda, vicepreședinte executiv. , Head of Network & Linehaul Management la DB Schenker. „Acest lucru este nou pe piață și ne va permite să ne decarbonizăm fără nicio pierdere a eficienței rețelei noastre de transport terestru.”
Camioanele alimentate cu celule de combustibil oferă mai multe avantaje în transportul pe distanțe lungi în comparație cu vehiculele electrice cu baterie: sarcina utilă maximă este mai mare, raza de acțiune este mai mare și procesul de realimentare este comparabil cu motorina.
DB Schenker intenționează să înceapă testele de teren pe câteva benzi cu clienți selectați la începutul anului 2023.