Camioanele revin pe drum in aproape acelasi timp in care se incheie un meci de fotbal cu prelungiri
Timpul mediu pentru asistenta rutiera necesar in 2015 pentru a solutiona o pana, in cazul unei asistente oferite prin serviciul ServiceLine 24h de la Goodyear de catre partenerii din reteaua europeana TruckForce, a fost sub 121 de minute[1]. Aceasta inseamna economii importante pentru operatorii de vehicule, gratie reducerii semnificative a timpului de oprire si a neproductivitatii acestora. Se preconizeaza ca aplicatia pentru telefon mobil, recent introdusa pentru serviciul ServiceLine 24h, va reduce acest timp chiar si mai mult.
Datele inregistrate in 2015 acopera atat Europa cat si Marea Britanie. Anul trecut, in serviciul ServiceLine 24h de la Goodyear s-au inregistrat 57.435 de solicitari cu nivel ridicat de prioritate, peste 47.000 dintre acestea fiind in Marea Britanie. Aceste solicitari au fost solutionate cu ajutorul furnizorilor din reteaua de service TruckForce de la Goodyear. Timpul necesar inregistrat de la primirea apelului in receptia centrului Goodyear ServiceLine 24h si momentul in care vehiculul a pornit din nou la drum, astfel sarcina considerandu-se incheiata, a fost in medie de 121 de minute. Perioada este identica cu timpul necesar disputarii unui meci de fotbal cu prelungiri.
Un timp foarte scurt de rezolvare a unei situatii la strada si de returnare a camionului in serviciu inseamna timpi de livrare respectati si clienti satisfacuti. Si exact aceasta ofera Goodyear gratie serviciului sau de asistenta rutiera ServiceLine 24h si retelei extinse de service TruckForce.
“Suntem foarte mandri de performanta pe care reteaua noastra de parteneri TruckForce o are,” a spus Nigel Sowerby, Director Retail Commercial & Service Development la Goodyear Europa, Orientul Mijlociu si Africa. “In cazul unui incident legat de anvelopa unui camion, operatorii de vehicule comerciale doresc un service rapid si fara scuze. Aceasta este ceea ce noi oferim, iar statisticile o demonstreaza foarte clar. Noua noastra aplicatie pentru telefon mobil ajuta la indeplinirea acestei sarcini chiar si mai repede, ceea ce va avea ca efect reduceri de timpi de oprire chiar si mai mari in viitor.”
Goodyear a lansat aplicatia gratuita ServiceLine24h in decembrie 2015. Simpla apasare a unui buton face imediat legatura intre soferul camionului, autobuzului sau autocarului si un call center 24/7, 365 de zile pe an, astfel incat asistenta rutiera sa fie efectuata cat mai rapid posibil. Caracteristicile cheie ale aplicatiei ServiceLine24h sunt: detectarea automata de limbaj, un ecran de tip pop-up care te ghideaza in procesul de comanda si un sistem de cautare prin GPS, care indica care este cel mai apropiat partener service Goodyear TruckForce.
Serviciul de asistenta rutiera Goodyear ServiceLine 24h opereaza 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. In timpul unei pene, contactul cu un call-center capabil sa preia comenzi in mai multe limbi va duce la rezolvarea cat mai rapida a problemei prin preluarea in timp util a cererii. In Europa, Goodyear are peste 2.000 de furnizori de service in reteaua TruckForce, localizati strategic in 28 de tari. Luand in calcul si faptul ca exista zone in care interventiile nu sunt chiar atat de la indemana, cel mai scurt timp mediu necesar pentru a pune camionul inapoi pe drum este remarcabil.
Atat serviciul ServiceLine 24h, cat si reteaua TruckForce sunt elemente ale programului de management al anvelopelor FleetFirst de la Goodyear, ce ofera anvelope noi si resapate, servicii dedicate si solutii inovative precum FleetOnlineSolutions si programul de management al anvelopelor pe baza de internet de la Goodyear.
[1] Pe baza unor informatii interne ale Goodyear.