Cabotajul ilegal pune presiunea din ce în ce mai mare în industria transporturilor locale. Pe de altă parte, BAG și BGL vor acum să acționeze și mai mult împreună.
„Cabotajul va rămâne un obiectiv de audit și în 2021. Cu strategia de digitalizare a BAG, eficiența proceselor de control va fi sporită pe termen mediu și lung. Practicile ilegale, în special în ceea ce privește cabotajul, sunt astfel mult mai dificile ”, spune vicepreședintele BAG, Christian Hoffmann. Purtătorul de cuvânt al consiliului BGL, Prof. Dr. Dirk Engelhardt: „Așteptăm cu nerăbdare să continuăm buna noastră cooperare cu BAG în 2021, dar să se poată extinde și mai mult. Este un semn important pentru companiile noastre germane că practicile ilegale nu sunt acceptate, ci sunt expuse și pedepsite. Am dori să vedem și mai mult sprijin pentru BAG de la toate autoritățile. ”
Pe baza informațiilor, au fost efectuate numeroase verificări la companiile nerezidente, aproape 4.500 din cele peste 4.700 de vehicule au fost verificate pentru cabotaj ilegal.
În plus față de principalele controale, BAG a investigat în mod specific informațiile raportate. În 97 la sută din cazurile raportate de BGL, au fost inițiate investigații suplimentare. Au fost examinați peste 180 de clienți și transportatori. Ofițerii au constatat în jur de 4.000 de încălcări în aproximativ 6.500 de cazuri și au emis amenzi sau avize de confiscare în valoare de aproximativ 830.000 de euro.