Camionul cu celule de combustie pe bază de hidrogen de la Daimler Truck primește licență de utilizare a drumurilor

Daimler Truck își urmărește în mod constant strategia tehnologică pentru electrificarea vehiculelor sale și acum a atins următoarea etapă: în octombrie, prototipul îmbunătățit și mai mult al camionului Mercedes-Benz GenH2 Truck cu pile de combustie pe bază de hidrogen a primit aprobarea autorităților germane. pentru utilizare pe drumurile publice. În aprilie, producătorul de camioane a început să efectueze teste ale camionului Mercedes-Benz GenH2, care a fost dezvăluit în 2020, pe pistele de testare ale companiei. Acolo, camionul, care își propune să atingă distanțe de până la 1.000 de kilometri și mai mult, fără nicio oprire pentru realimentare în versiunea sa de serie, a acumulat cu succes câteva mii de mile până acum. Acum, testarea este extinsă la drumurile publice, adică pe drumul B462 de lângă Rastatt. Acolo, ca parte a proiectului eWayBW, transportul de marfă va fi electrificat pentru a testa camioanele cu catenare aflate în funcțiune. Proiectul va include, de asemenea, teste comparative ale Mercedes-Benz eActros pur electric cu baterii cu camioanele cu catenare și camioanele cu celule de combustibil de la alți producători. Daimler Truck nu are planuri pentru camioane cu catenare. Din iulie 2019, Mercedes-Benz eActros, pur electric cu baterie, și-a dovedit valoarea în teste ample pe teren în regiunea din jurul Rastatt, la compania Logistik Schmitt. Odată cu aprobarea pentru utilizarea rutieră a camionului Mercedes-Benz GenH2, Daimler Truck a atins o etapă importantă în drumul către producția de serie. Mercedes-Benz eActros, pur electric cu baterie, și-a dovedit valoarea în teste ample pe teren în regiunea din jurul Rastatt, la compania Logistik Schmitt. Odată cu aprobarea pentru utilizarea rutieră a camionului Mercedes-Benz GenH2, Daimler Truck a atins o etapă importantă în drumul către producția de serie. Mercedes-Benz eActros, pur electric cu baterie, și-a dovedit valoarea în teste ample pe teren în regiunea din jurul Rastatt, la compania Logistik Schmitt. Odată cu aprobarea pentru utilizarea rutieră a camionului Mercedes-Benz GenH2, Daimler Truck a atins o etapă importantă în drumul către producția de serie.

Se așteaptă ca primul camion GenH2 produs în serie să fie predat clienților începând cu 2027 și, în plus, Daimler Truck are ambiția de a oferi doar vehicule noi care sunt neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon în funcționare („tank-to-wheel”) în Europa. , Japonia și America de Nord până în 2039. Pentru a atinge acest obiectiv, Daimler Truck își electrizează vehiculele și urmărește o strategie cu două căi de rulare cu utilizarea sistemelor de propulsie alimentate cu baterii sau bazate pe hidrogen. Această combinație de tehnologii permite Daimler Truck să ofere clienților cele mai bune opțiuni de vehicule pentru cazurile lor specifice de utilizare: cu cât sarcina este mai ușoară și cu cât distanța este mai mică, cu atât este mai probabil ca bateriile să fie folosite. Cu cât sarcina este mai grea și cu cât distanța este mai mare, cu atât este mai probabil ca celulele de combustie să fie sistemul de alegere.




Lasă un răspuns

Privacy Policy Settings