Cel mai mare furnizor de soluții telematice introduce o nouă politică pentru serviciile sale

WebEye a eliminat costurile iniţiale și a adoptat taxe fixe lunare în noile sale oferte de preţuri

WebEye Telematics Zrt, lider pe piața telematică, cu venituri de peste 18,3 milioane euro în 2018, introduce o nouă filozofie de business, care include noi pachete tarifare. Serviciile WebEye vor fi acum disponibile fără costuri inițiale, indiferent de configurația aleasă. Prin această soluție, care este deja populară în industria de software, compania își propune să faciliteze trecerea companiilor de logistică și de expediere către operațiuni mai directe, doar de prestare servicii și bazate pe date (Telamatics-as-a-Service). Prin introducerea taxei fixe ​​lunare și a contabilităţii bazate pe servicii, obiectivul este de a simplifica procesul de luare a deciziilor și de a îl face mai previzibil pentru responsabilii din companii.

Telematica, tehnica prelucrării şi valorificării informațiilor obţinute din monitorizarea sateliţilor, a înregistrat o creștere explozivă în ultimul deceniu. Evoluţia pieței și nevoile clienților au contribuit la această creştere. În primul rând, dezvoltarea dispozitivelor hardware care funcționează fără probleme în condiții extreme şi care furnizează date corecte, a căror utilizare este din ce în ce mai răspândită, a fost direcția principală a inovării. Odată cu înmulţirea dispozitivelor mobile, a rețelelor 4G și a bazelor de date disponibile la nivel public, accentul a fost pus pe inovare în afaceri și în servicii. De aceea, WebEye a decis să-și schimbe politica de afaceri și să elimine costurile inţiale în favoarea unor pachete tarifare nou introduse și să pună la dispoziţie întreaga sa gamă de servicii telematice pe bază de plată lunară. Experiența a demonstrat că acele costuri inițiale, cum ar fi echipamentul și accesoriile instalate la bord (sonde de combustibil etc.), plus taxele de livrare și de instalare, au împiedicat multe întreprinderi mai mici să utilizeze inovațiile telematice. Chiar și în cazul marilor transportatori, serviciile de telematică puteau cântări greu în balanţa costurilor.

Eliminarea costurilor iniţiale nu este singurul motiv pentru care acest serviciu a devenit popular. În cazul echipamentelor telematice instalate în vehicule, utilizatorul nu doar că nu suportă prețul de achiziție, costurile de livrare și de instalare, dar furnizorul de servicii se ocupă şi de înlocuirea și repararea dispozitivelor. Acestea sunt, de asemenea, o parte esențială a Telematics-as-a-Service. Pentru WebEye, garanția generală de 24 de luni va fi  înlocuită, în noile pachete tarifare, printr-o garanție continuă de înlocuire și reparație valabilă pe toată durata contractului. Această garanţie îi va scuti pe factorii de decizie din companii de această grijă pe întreaga perioadă contractuală.

În cazul unei noi oferte de servicii, o companie medie poate economisi, în funcție de configurația tehnică, un cost unic de până la 800 de euro pentru fiecare vehicul în comparație cu modelul tradițional de taxare. Sistemul, care va fi lansat în al doilea trimestru al acestui an, este disponibil atât pentru clienții actuali, cât și pentru noii clienți ai companiei atunci când se abonează, indiferent de mărimea companiei și de tipurile de vehicule utilizate.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings