Cel mai vândut camion Volvo sărbătorește 30 de ani de inovație

Astăzi se împlinesc 30 de ani de când Volvo Trucks a introdus Volvo FH, cel mai vândut camion de până acum al companiei. Încă de la început, modelul emblematic Volvo a fost caracterizat prin designul său exterior și interior distinctiv, confortul superb al șoferului și soluțiile avansate de eficiență și siguranță din punct de vedere tehnic.

Volvo FH este unul dintre cele mai de succes modele din industrie, cu aproape 1,4 milioane de camioane vândute, în aproximativ 80 de piețe din întreaga lume. Nou de la roți în sus, oferind o manevrabilitate excelentă și o eficiență a consumului de combustibil, Volvo FH a devenit rapid un standard complet nou în conducerea camioanelor când a fost lansat în 1993. 30 de ani mai târziu, Volvo FH este cu adevărat iconic. 

„Volvo FH este reprezentarea perfectă a unei mentalități orientate spre client și a unui model care depășește limitele de 30 de ani. În toate domeniile cruciale, cum ar fi confortul șoferului, eficiența consumului de combustibil, siguranța și productivitatea, nu am încetat niciodată să îmbunătățim acest camion. Sunt foarte mândru că astăzi clienții noștri pot comanda Volvo FH electric, pe gaz și diesel”, spune Roger Alm, Președintele Volvo Trucks. 

Un lider revoluționar în inovație încă de la început
Volvo FH a fost și rămâne un lider în inovare. A fost lansat cu un șasiu complet nou, folosind un design care a facilitat soluții flexibile pentru diferite aplicații de transport. Transmisia revoluționară avea un motor complet nou de 12 litri (16 litri pentru Volvo FH16), iar cabina complet nouă a oferit o aerodinamică și un confort remarcabile pentru șofer.   

Inovațiile au continuat de-a lungul anilor, întotdeauna având ca punct de plecare valorile Volvo de siguranță, calitate și grija pentru mediu. Reperele inovației din ultimele trei decenii includ airbag-ul șoferului, soluția automată de cutie de viteze I-Shift și Volvo Dynamic Steering, care oferă o direcție fără efort și o manevrabilitate deosebită. 

În ceea ce privește designul exterior, oglinzile retrovizoare cu un design unic subțire, care oferă o viziune directă mai bună pentru șofer, și farurile în formă de V, oferind atât vizibilitate îmbunătățită, cât și confort pentru șofer, oferind camionului aspectul său distinctiv, sunt două exemple despre modul în care tehnologia și designul Volvo sunt utilizate pentru a adăuga beneficii valoroase pentru șofer. 

„Prima generație Volvo FH a schimbat jocul, care a transformat total conceptul de camion modern. De atunci, am continuat să stabilim noi standarde în transportul de camioane și am lansat încă cinci generații ale acestui camion. Formula noastră de succes a fost să folosim cea mai recentă tehnologie într-un mod care adaugă întotdeauna beneficii clare pentru clienții și șoferii noștri. Ca dovadă a eforturilor noastre de succes de îmbunătățire continuă și a evoluției constante, sunt foarte mândru că Volvo FH este singurul camion care a fost selectat de trei ori „Camionul internațional al anului””, afirmă Ylva Dalerstedt, Manager de segment pe distanță lungă la Volvo Trucks. 




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings