CMB.TECH și Ford Trucks anunță un parteneriat pentru conversia camioanelor

Ford Trucks și CMB.TECH au intrat într-o colaborare care va fi crucială în tranziția industriei transporturilor către alternative mai ecologice. Ca rezultat al acestui parteneriat, clienții vor avea acces rapid la soluții cu hidrogen care vor fi esențiale în introducerea unei ere mai ecologice în sector.

CMB.TECH va fi responsabil pentru conversia camioanelor în camioane cu hidrogen cu combustibil dublu folosind cunoștințele și expertiza sa extinsă în domeniul hidrogenului. Datorită fiabilității dovedite a camioanelor Ford F-Max, CMB.TECH se poate concentra în întregime pe integrarea noii tehnologii cu combustibil dublu. Procesul de conversie nu necesită ajustări la motorul diesel tradițional, doar un inel de injecție de hidrogen este adăugat, ceea ce face conceptul extrem de scalabil. Cu tehnologia cu combustibil dublu, hidrogenul este aspirat în camera de ardere, necesitând mai puțină injecție diesel pentru a alimenta motorul.

După 3 ani de lucru împreună, mă bucur că putem anunța oficial colaborarea dintre Ford Trucks și CMB.TECH. Conceptul la care am lucrat este simplu și are potențialul de a se extinde masiv. Putem folosi camioanele lor care pot fi modificate în trei zile la orice atelier dual combustibil. Împreună cu Ford Trucks, suntem pregătiți să ne extindem și mai mult în toată Europa, aducând o soluție cu emisii scăzute de carbon, accesibilă și robustă pentru transportul rutier pe distanțe lungi.Roy Campe – CTO al CMB.TECH

Procesul de conversie începe cu montarea rezervoarelor de hidrogen pe camioane și montarea inelului de injecție CMB.TECH pe motor. Apoi, este instalată unitatea de control a motorului. Ulterior, au loc controlul calității și validarea camioanelor cu hidrogen cu combustibil dublu. Conversia la camionul cu hidrogen de la CMB.TECH poate reduce consumul tradițional de combustibil și emisiile asociate, păstrând în același timp o soluție de rezervă pentru motorină pentru acele momente în care alimentarea cu hidrogen nu este posibilă.

„Suntem mândri la Ford Trucks că am început să lucrăm la motoare ICE cu hidrogen monocombustibil și FCEV, iar recent am dezvăluit aprinderea motorului nostru cu un singur cilindru ICE cu hidrogen. În opinia noastră, acest parteneriat cu CMB.TECH privind soluția cu combustibil dublu va fi o referință crucială pentru munca noastră continuă. Anticipăm că aceste progrese vor încuraja utilizarea pe scară largă a motoarelor ICE cu hidrogen și a FCEV-urilor, rezultând într-un viitor mai durabil pentru noi toți, prin creșterea cererii de hidrogen și prin promovarea accelerării aprovizionării cu hidrogen.” Burak Hosgoren – Director pentru piețele internaționale pentru Europa de Vest Ford Trucks

În timp ce tehnologia cu combustibil dublu este doar o soluție pe termen scurt, această colaborare va permite desfășurarea camioanelor alimentate cu hidrogen pe multe continente, inclusiv Europa, înaintea adoptării pe scară largă a motorului ICE (motor cu ardere internă) cu hidrogen monocombustibil și FCEV ( Fuel Cell Electric Vehicle) tehnologii.

Această colaborare este un pas următor firesc, având în vedere colaborarea de succes a CMB.TECH și Ford în ultimele două decenii. Acest parteneriat oferă un potențial semnificativ pentru viitor și ambele părți au cea mai mare încredere că va duce la realizări ulterioare.




Lasă un răspuns

Privacy Policy Settings