Compania italiană LC3 a pus în funcțiune primele semiremorci complet electrice de la Schmitz Cargobull.

Compania italiană de transport LC3 a pus în funcțiune primele semiremorci complet electrice de la Schmitz Cargobull.

Remorcile frigorifice complet electrice nu folosesc combustibili fosili pentru răcire și, prin urmare, nu emit CO2, conform Schmitz Cargobull. Compania de transport LC3, fondată în Gubbio/Italia în 2009, este una dintre primele companii din Italia care a folosit această tehnologie în flota sa.

„Ne vedem în fruntea durabilității și dorim să avansăm și mai mult în electrificarea transportului de marfă în Italia cu corpurile frigorifice complet electrice de la Schmitz Cargobull. „Suntem în fruntea întregii industriei de transport”, a declarat Giuliano Baldassarri, Fleet Manager la LC3.

Semiremorca S.KOe COOL complet electrică este echipată cu o unitate de racire pur electrică cu electronică de putere integrată, un sistem de baterii și un generator de osii. Vehiculul electrificat este „de asemenea extrem de silențios și permite livrări în zonele urbane la primele ore ale dimineții, precum și seara târziu”, a explicat Schmitz Cargobull.

Unitatea de răcire acționat electric S.CU ep85 oferă aceeași performanță de răcire ca o unitate frigorifică alimentată cu motorină. Proiectat pentru răcirea și încălzirea încărcăturii fără emisii, oferă, conform producătorului, o putere de răcire de până la 15.800 de wați și o putere de încălzire de 10.500 de wați. Sarcina utilă a cutiei frigorifice complet electrice cu baterie și axă electrică este aproximativ echivalentă cu cea a unei remorci frigorifice cu motor diesel. Greutatea suplimentară a bateriei din remorca frigorifică complet electrică este „compensată aproape complet” prin eliminarea generatorului, a explicat Schmitz Cargobull.

Axa electrificată a generatorului Schmitz Cargobull recuperează energia la o anumită viteză și la frânare, prelungind astfel timpul de funcționare a mașinii frigorifice și reducând timpul de reîncărcare a bateriei prin intermediul rețelei electrice. Potrivit producătorului, sistemul este complet integrat în telematica Schmitz Cargobull, astfel încât starea sistemului respectiv poate fi monitorizată prin portalul telematic.

La compania de transport LC3, toate vehiculele de tractare sunt alimentate cu bio-GNL. Flota este folosită pentru Lidl Italia, un lanț de supermarketuri cu peste 730 de sucursale la nivel național. Accentul se pune din ce în ce mai mult pe o flotă durabilă pentru a atinge obiectivul ambițios de zero emisii până în 2050, pe care Uniunea Europeană l-a formulat în Green Deal, a explicat LC3.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings