Daimler Truck și Linde stabilesc un nou standard pentru tehnologia de alimentare cu hidrogen lichid

Daimler Truck și Linde Engineering, două companii industriale de top, au atins un progres important în infrastructură pe calea spre decarbonizarea transportului cu hidrogen. În ultimii ani, inginerii ambelor companii au dezvoltat în comun sLH2, un nou proces pentru manipularea hidrogenului lichid subrăcit. În comparație cu hidrogenul gazos, această abordare inovatoare permite o densitate mai mare de stocare, o autonomie mai mare, realimentare mai rapidă, costuri mai mici și eficiență energetică superioară. 

Sicher, schnell und einfach: Daimler Truck und Linde setzen mit sLH2-Technologie neuen Standard für Flüssigwasserstoff-Betankung Safe, Fast and Simple: Daimler Truck and Linde Set New Standard for Liquid Hydrogen Refueling Technology
Sicher, schnell und einfach: Daimler Truck und Linde setzen neuen Standard für Flüssigwasserstoff-Betankung Safe, Fast and Simple: Daimler Truck and Linde Set New Standard for Liquid Hydrogen Refueling Technology

Alimentarea durează aproximativ zece până la cincisprezece minute pentru un camion greu de 40 de tone, care transportă 80 kg de hidrogen lichid pentru o autonomie de 1.000 de kilometri și mai mult. În același timp, noua tehnologie sLH2 reduce investiția necesară pentru o stație de realimentare cu hidrogen cu un factor de două până la trei, iar costurile operaționale sunt de cinci până la șase ori mai mici. Astăzi, hidrogenul lichid poate fi furnizat în mod fiabil în toată Europa.

Noua stație publică de realimentare sLH2 din Wörth am Rhein, Germania, stabilește un punct de referință în ceea ce privește eficiența energetică și performanța. Cu un consum de energie de numai 0,05 KWh/kg, necesită aproximativ 30 de ori mai puțină energie în comparație cu realimentarea convențională cu hidrogen.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings