Încă un metru ar trebui să asigure instalarea bateriilor cu o capacitate mai mare. Compania Designwerk produce deja primele exemplare.
În Elveția , camioanele electrice foarte lungi vor avea voie să circule în viitor. După cum a anunțat compania Designwerk, Oficiul Federal Elvețian pentru Drumuri FEDRO a aprobat construcția și utilizarea vehiculelor comerciale care ar trebui să ofere mai mult spațiu pentru baterii.
„Acest lucru ne oferă opțiunea de a plasa bateriile atât între axe, cât și în spatele cabinei șoferului, ceea ce necesită o lungime suplimentară de un metru”, explică CEO-ul Adrian Melliger.
Potrivit companiei, producția camioanelor de 900 kilowatti/oră a început deja. În consecință, există deja primele comenzi de la Galliker Transport AG și Friderice Services.
Marca de vehicule comerciale electrice Futuricum aparține Desingwerk. Până în prezent, compania a instalat baterii cu 680 kilowatti oră.
ASTRA a confirmat acest lucru către VerkehrsRundschau , dar subliniază în mod explicit că permisul este valabil doar pentru traficul intern din Elveția.