FlixBus, cel mai mare operator de călătorii cu autocarul din Europa, anunță primele conexiuni spre Republica Moldova. Cursele București-Chișinău din cadrul noii cooperări vor începe din 6 noiembrie, dar pasagerii își pot planifica deja călătoriile.
Biletele pentru noile curse se pot achiziționa de pe site-ul FlixBus sau prin intermediul aplicației, dar și de la agențiile de turism partenere. FlixBus a încheiat un parteneriat cu transportatorul local Gal Spedition care operează ruta București-Chișinău cu autocarul, un operator consacrat pe acest segment. Pasagerii vor avea la dispoziție curse zilnice între cele două capitale.
Autocarele Gal Spedition vor avea un autocolant cu înscripționarea „în colaborare cu FlixBus” pentru a putea fi ușor identificate de către călători. „În acest an am fost nevoiți să regândim oferta cu foarte mare atenție, pentru a reflecta cât mai bine cererea din această perioadă. Sunt pasageri care au o nevoie reală de călătorie și încercăm să facem tot ce putem pentru a fi alături de ei. Suntem pregătiți să adaugăm noi rute în cazul în care există cerere pentru a-i aduce aproape de familie, prieteni sau la locul de muncă. Urmăm îndeaproape recomandările și măsurile autorităților pentru a oferi o alternativă de călătorie sigură. Îi îndemnăm pe pasageri să respecte toate regulile în vigoare atunci când călătoresc cu autocarele noastre și să urmărească măsurile autorităților țărilor unde călătoresc”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager FlixBus România.
Pentru confortul pasagerilor, autocarele Gal Spedition/FlixBus au scaune cu spațiu confortabil pentru picioare, Wi-Fi gratuit pe teritoriul României și prize electrice.
Digitalizarea călătoriei și experiența locală
Modelul de afaceri FlixBus se bazează pe o colaborare unică la nivel internațional cu companiile locale de transport. Tehnologiile și spiritul startup-ului au la bază tradițiile și calitatea IMM-urilor locale și creează un nou standard de servicii în domeniul transportului internațional de călători.
În cei șapte ani de activitate, FlixBus a încheiat parteneriate cu 500 de parteneri din întreaga lume.
FlixBus se ocupă de soluțiile tehnologice pentru a optimiza serviciul în cel mai bun mod posibil, cât și de marketing și de vânzări, iar partenerii locali sunt responsabili pentru operarea autocarelor. Cu ajutorul acestui model startup-ul a reușit să creeze cea mai mare rețea de autobuze interurbane din Europa.