Secretarul de Stat pentru Transporturi Alain Vidalies, a anunțat trei proiecte imediate pentru îmbunatatirea controalelor in domeniul transportului rutier, cu scopul de a lupta impotriva cabotajului ilegal si a dumping-ului social. Acest plan prevede o inmultire a controalelor in locurile de incarcare si descarcare.
Trei proiecte imediate propune Secretarul de Stat:
1.Intensificarea controalelor privind locurile de încarcare si descarcare;
2.Intarirea actiunilor în lupta impotriva fraudei: pentru a consolida detectarea fraudei la tahograf si pentru a pregăti viitoarele instrumente de monitorizare prevazute in noul regulament de tahograf;
3.Inasprirea sanctiunilor administrative si penale.
Acesta a subliniat faptul că legea privind perioadele de repaus, pentru conducătorii auto, a fost în cele din urmă aprobata de catre Comisia Europeana (1 an de inchisoare și 30.000 € amenda).
Pana in prezent au fost aplicate 200 de sanctiuni.
Informatie furnizata de Adriana Muresan : diariodetransporte.com
Ar face bine sa verifice toate firmele de transport din Romania care platesc soferii in functie de numaru de km efectuati!!Asa soferii nu ar mai fi determinati sa faca cati mai multi km pt a lua mai multi bani.
Ar fi mai bine sa inveti sa scrii prima data și apoi sa-ți dai cu părerea. E foarte rau pentru tine dacă accepți asa ceva. Este atât de mult de lucru încât poti sa alegi o firma unde esti plătit cu salariu și diurna fix. Iar dacă chiar nu gasesti eu îți recomand sa-ți faci propria firma și sa lucrezi pentru tine. Dar cred ca după aceea o sa te vaieti ca nu-ți ajung orele de condus.
Control la firma transportatoare după cmr !!! Acolo se vad activitățile șoferilor !
Toata lumea da vina pe transportatori dar nimeni nu da vina si pe firmele care te incarca, daca pui greutate ai de lucru ,daca ajungi de la A la B in 24 ore ai de lucru si asa mai departe ,AR TRBUI SA PLATEASCA SI FIRMELE CARE TE INCARCA ACEIAS AMENDA CA SI TRANSPORTATORI SI SAR REZOLVA PROBLEMELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bravo baieti, asa, bine ca le dati idei! 😉
Dar să facă control și în parcări mașinilor și vagabonzilor suspecți,sunt destule cazuri când colegi de-ai noștri sunt gazați și se intră cu forța în cabină furând tot ce se poate,se fură marfă,motorină etc….și nu interesează pe nimeni nimic,jeguri ordinare cu Franța lor de gunoi cu tot
Se vede ca cei ce au comentat nu sunt soferi,va dati cu părerea asa ca sa va aflati in treaba,amenda de cantar e a firmei tahograful al soferului si cei ce nu sunt in cauza vedeti va de treaba
eu nu am inteles ce e cu anul de inchisoare si cu 30.000 de euro amenda…. nici nu am auzit pana acum sa ia asa ceva… stiu ca sunt amenzi mari… mai ales in privinta pauzelor de 45h … dar nici 30.000 si 1 an de puscarie
Hoțiile din parcări când le rezolvați domnilor francezi? ??? Sau va e frica de hotii
Câta dezinformare !!! Ma Mir de voi șoferi de ghilimele … UN AN DE PUȘCĂRIE ? 30.000 € AMENDA ? Pentru ore de repaus … M-as mira sa fie așa cred ca in caz de accident cu morți … Altfel nu văd motivul prntru simplul fapt ca nerespectarea orelor de program NU ESTE CAZ PENAL ca sa fie caz penal trebuie sa provoace daune materiale si economice de la o anumită valoare in sus ! Informați-va mai bine …
Cititi cu atentie va rog http://www.wk-transport-logistique.fr/actualites/detail/93030/alain-vidalies-s-engage-a-renforcer-les-controles-dans-le-transport-routier.html
Mda … Se referă la cabotaj !! Asta e infracțiune într-adevăr si la 100.000 de camioane as zice ca nu e mult deloc … As mai spune si ca in Italia e considerat infracțiune cabotajul ca si in Elveția si nu numai ! Se mai referă si la faptul ca pauza săptămânală nu se poate face in cabina , fiind considerată infracțiune si asta se știe de mult , si de aici acești 30.000 de euro LA ANGAJATOR nu la șofer , șoferii sunt pedepsiți cu 135,55 de euro amenda si -2 puncte in cazul in care infracțiunea a fost constatata între orele 22:00 si 07:00 , pedeapsa se dublează !!
Normal ca soferii sunt fortati sa nu faca pauzele legale pentru ca sunt platiti la km si nu ar mai veni acasa cu banii cu care s-au obisnuit.
sa faca puscarie aia care da dispozitie de la firma care sa isi asume responsabilitatea si de amenda si de puscarie dar aici intra soferul el e vinovatul dupa lege de exempu; am fost la o firma la care spune ca respecti orele de condus in 2 saptamini fiind de 90 de ore de condus ,pauzele de odihna de 9 respectiv 11 ore dar cind vine pauzele saptaminale de 45 ore daca esti pe Franta, sau pe Belgia nu le mai faci, faci numai 24 de ore asta inseamna ca daca te opreste tot tu esti vinovat puscarie tu faci nu fac aia de la firma (dispecerul)
Dacă te oprești în parcările cu plată nu te controlează nimeni
Colegi ….nimeni nu va poate obliga sa Lucrați la km …. Trebuie sa Lucrați legal ,astai tot ..cardul e al vostru si volanul la fel,asa ca nu exagerați …. Daca va bate patronul la cap cu lucru la km sau dat peste program plecați la alta firma ,pentru ca sant destule firme serioase …iar ca sa Câștigi un salariu de 1700 euro nu e putin deloc … Asa ca fiti bărbați si Spune-ți ce aveți de spus ,atât ….. Drumuri bune
Foarte bine sa le faca amenzi si reguli stricte , e un haos total si cu soferi si cu patroni , greseala e ca tot siferi accepta , sclavia asta , sa faca sa dreaga , ar trebui sa faca ordine in transport, bine au facut Francezi , stiu ei ce stiu. Asa ca la puscarie cu toti cei care incalca reguli.
Mai terminati cu vaicareala domnilor soferi si colegi,odata ce ati intrat în Romania toti care mai puteti pune magnetul sunteti eroi si care mai de care va mufati si fara sa va ceara seful!
Romanul tot roman , nicidata nu-i satul.