Girteka Logistics folosește din ce în ce mai mult calea ferată pentru a evita emisiile de CO2. De asemenea, sunt necesare mai puține anvelope pentru flota mare de camioane.
Potrivit Girteka Logistics, se bazează din ce în ce mai mult pe transportul feroviar de marfă intermodal. Potrivit companiei, anul trecut a reușit să pună pe șine de două ori mai multe încărcături de camioane complete decât în 2020. Girteka a evitat astfel în jur de 14,4 milioane de kilograme de emisii de CO2.
Mii de remorci transportate pe calea ferată
Cu alte cuvinte, potrivit Girteka Logistics, în jur de 16.100 de remorci încărcate complet erau pe șine. Încărcăturile complete de camion (FTL) au parcurs un total de aproximativ 15,2 milioane de kilometri în întreaga UE. Pe lângă emisiile economisite, compania a calculat că trebuiau achiziționate cu aproximativ 900 de anvelope mai puține din cauza transportului în trenuri. În plus, au fost evitate 61 de accidente de camioane în termeni pur aritmetici – pe baza cifrelor medii din logistica transporturilor.
Camioane durabile
Potrivit Girteka Logistics, clienții se pot baza și pe o flotă de camioane echipate cu cele mai noi motoare diesel Euro 6. Dar nu numai atât: există și opțiunea de a parcurge primul sau ultimul mile cu ulei vegetal hidrogenat (HVO) sau HVO100, ceea ce reduce și mai mult emisiile de CO2 ale întregului proces, potrivit unui comunicat al companiei.
Vezi si GIRTEKA ANGAJEAZA 8.000 DE SOFERI LA NOUA LOCATIE DIN POLONIA
Cu toate acestea, Girteka Logistics își face un nume în altă parte: importantul expeditor de marfă lituanian construiește în prezent o nouă locație în Polonia. Până la 8.000 de șoferi de camion urmează să fie stabiliți acolo. Potrivit companiei, la filiala Robakowo sunt deja înmatriculate 2.000 de camioane.