După expansiunea către Europa în martie anul trecut, Uber Freight a efectuat primul transport în Olanda.
Uber Freight dorește să elimine barierele dintre transportatori și expeditori și să creeze modalități mai bune de lucru împreună. Pentru companiile precum Heineken, Uber Freight poate genera o capacitate suplimentară de transport, iar prin tehnologia și soluțiile sale, asigură o utilizare mai bună a activelor și o mai mare transparență a transportului la costuri mai mici.
„Inovația este un element important în afacerea Heineken. Acest lucru nu este diferit în lanțul nostru de aprovizionare. Aceast prim transport efectuat în Europa ne oferă ocazia să cunoaștem mai bine platforma Uber Freight, după ce aceasta a fost testata cu succes in SUA. Așteptăm cu nerăbdare să explorăm noi oportunități ca acestea în viitor „, spune Maarten Koudenburg, Senior Director Supply Chain la Heineken Olanda.
Heineken a utilizat Uber Freight pentru transport în SUA, astfel încât parteneriatul din Europa este o prelungire firească a celui din SUA.
„Suntem încântați să extindem colaborarea cu Heineken”, a declarat Dan Buczkowski, directorul pentru expansiunea Uber Freight in Europa. „Am învățat foarte mult din colaborarea noastră cu Heineken în SUA și suntem încântați să ne extindem și să lucrăm împreună la soluții care să conducă industria de transport de marfă în viitor”.
Europa este a treia piață cu cea mai mare piață de transporturi din lume, în valoare de aproximativ 400 miliarde Euro anual, în spatele SUA și China.
SURSA FOTO: TTM.NL