În vederea atingerii durabilității în operațiunile sale de transport pe distanțe lungi, Grupul Hegelmann a plasat o comandă pentru 150 de camioane IVECO S-WAY LNG și 10 unități IVECO S-WAY CNG. Cu aceste camioane își vor extinde flota verde, in care operează deja 20 de camioane IVECO alimentate cu GNL, permițând companiei să obțină reduceri semnificative ale emisiilor de CO2 în ultimii ani. Această performanță durabilă a determinat grupul Hegelmann să investească din nou în tehnologia avansată GNL/CNG a liderului de piață european.
John Venstra, Head of Key Accounts IVECO a declarat „Grupul Hegelmann a experimentat direct în operațiunile lor modul în care camioanele IVECO S-WAY GNL oferă o soluție viabilă pentru transportul durabil – atât de mult încât, după primele 20 de unități, acum și-au extins semnificativ flota alimentată cu gaz natural cu aceasta noua comanda. Suntem mândri să sprijinim eforturile lor de decarbonizare a transportului – un angajament pe care noi, cei de la IVECO, îl împărtășim și ne-a determinat să fim pionier în tehnologia gazelor naturale de peste 25 de ani. ”
Vehiculele IVECO S-WAY GNL/GNC comandate sunt unități tractor 4×2 standard, cu o cabină amplă Active Space cu o linie de acoperiș înalt. Sunt propulsate de un motor Cursor 13 pe gaz natural de 460 CP care respectă standardele de emisii Euro VI Step E. Camioanele cu GNL vin cu două rezervoare GNL de 540 de litri, montate pe fiecare parte a vehiculului, oferind o capacitate totală de cel puțin 390 kg de bio-GNL lichid, pentru o autonomie de până la 1.600 de kilometri, în funcție de scenariul de desfășurare. Camioanele cu GNC dispun de patru rezervoare de gaz, fiecare cu un volum de umplere gravimetric de 160 kg, montate pe partea stângă și dreaptă, permițând o autonomie de până la 670 de kilometri. Folosind biometan, acest lucru nu numai că permite grupului Hegelmann să-și reducă semnificativ emisiile de dioxid de azot și funingine, ci și CO 2emisii cu până la 95 la sută în comparație cu un camion diesel – și poate chiar obține o amprentă de carbon negativă atunci când biometanul este generat din deșeurile animale. Pe lângă consumul redus, Grupul Hegelmann a fost impresionat de zgomotul redus al motorului pe gaz natural de pe vehiculele IVECO S-WAY LNG/CNG. Motorul pe gaz natural este cu până la 50 la sută mai silențios decât unitățile diesel comparabile, ceea ce îl face ideal pentru utilizare în zone cu trafic restricționat și pentru livrări pe timp de noapte. Un alt avantaj este că aceste vehicule IVECO pe gaz pot funcționa și în „zone eco” – de exemplu, nu fac obiectul interdicției de conducere pe timp de noapte a camioanelor pe autostrada Inn Valley (A12).
Așa cum a solicitat grupul Hegelmann, noile camioane IVECO S-WAY LNG sunt echipate cu o varietate de opțiuni personalizate menite să simplifice viața de zi cu zi a șoferilor. Izolarea plafonului cabinei, un sistem de aer condiționat complet automat și un sistem auxiliar de încălzire, scaunul șoferului are suport lombar și o funcție de încălzire pe trei nivele asigură un mediu plăcut în interiorul cabinei. Un frigider premium cu compartiment congelator, inclusiv o cutie de depozitare izolată termic, precum și două porturi USB suplimentare și o priză de alimentare de 230 V fac interiorul și mai funcțional. Jaluzele pe geamurile laterale, radioul DAB+, compartimentele mari pentru bagaje și un pat larg și confortabil dintr-o singură bucată contribuie la un confort excelent în cabină. Echipamentul personalizat include, de asemenea, un sistem de monitorizare a presiunii în anvelope, un afișaj al sarcinii pe osie,
Andreas Schmidt, CSO Hegelmann Group/CEO Hegelmann Germania a declarat „ În situația actuală de explozie a prețurilor GNL, decizia nu a fost ușoară, dar am decis în mod conștient să oferim transporturi durabile pe termen lung .”