Mercedes-Benz eActros 600 furnizează aproximativ 82.000 de litri de bere și covrigei proaspeți la Oktoberfest

Oktoberfest a început la Munchen pe 21 septembrie și, ca în fiecare an, cererea de bere este deosebit de mare în acest moment. În aceste zile, Mercedes-Benz eActros 600 a putut să contribuie la aprovizionarea cortului și a furnizat Wiesn-ului în jur de 82.000 de litri de bere și covrigei proaspeți.

Lettl Transportation GmbH livrează pentru Hofbräuhaus München 

Pe timpul nopții, Lettl Transportation a livrat bere pentru fabrica de bere Hofbräuhaus din München. În acest scop a fost folosit eActros 600 cu semiremorcă cisternă și un volum de 27.500 litri. Ca parte a unui test practic la sediul clientului, camionul electric pornește spre Theresienwiese în trei zile, în fiecare seară, după ce a fost umplut în fabrica de bere. Camionul a trebuit să oprească în patru stații de la cortul Hofbräu pentru a aduce berea în butoaiele potrivite. 

Covrigei proaspeți de la Höflinger Müller GmbH 

Pe lângă livrarea de bere, eActros 600 a fost folosit și pentru livrarea de covrigei Oktoberfest. Brutăria Höflinger și Müller produce covrigei în două schimburi la o brutărie suplimentară de pe terenul olimpic din apropiere de Oktoberfest, pentru a putea fi apoi serviți proaspăt scoși din cuptor.

Compania tradițională, care are deja două eActros 300 în flota sa, a folosit camionul electric de cursă lungă de la Mercedes-Benz cu semiremorcă frigorifică pentru transportul semiremorcilor de coacere.

De asemenea, Höflinger și Müller livrează în prezent covrigi la Cannstatter Wasen din Stuttgart și se bazează pe camioanele lor Mercedes-Benz în acest scop.

eActros 600 pentru transportul pe distanțe lungi și-a sărbătorit premiera mondială la sfârșitul anului 2023. Capacitatea mare a bateriei de peste 600 de kilowați-oră 1 – de unde denumirea modelului 600 – și o nouă punte electrică deosebit de eficientă dezvoltată în interior, permit camionului electric pentru a atinge o autonomie de 500 de kilometri 2  fără încărcare intermediară. Această gamă se realizează în condiții foarte realiste și practice cu o masă brută combinată de 40 de tone și poate fi depășită semnificativ în funcție de stilul de condus și traseu. eActros 600 va putea chiar să parcurgă peste 1.000 de kilometri pe zi. Încărcarea intermediară în timpul pauzelor legale ale șoferului – chiar și fără încărcare în megawați – face acest lucru posibil, cu condiția ca opțiunile de încărcare să fie disponibile. Pe lângă încărcarea CCS cu până la 400 kW, eActros 600 va permite ulterior și încărcarea în megawatt (MCS).

Din punct de vedere vizual, camionul electric pe distanțe lungi se caracterizează printr-un design fundamental nou, minimalist, cu linii clare și o formă aerodinamică. În ceea ce privește rentabilitatea pentru operatorii de flote, camionul electric va stabili noi standarde și va înlocui pe termen lung majoritatea camioanelor diesel din importantul segment de transport pe distanțe lungi. Miezul conceptului Mercedes-Benz Trucks pentru transportul pe distanțe lungi alimentat de baterii este de a oferi clienților o soluție holistică de transport care cuprinde tehnologia vehiculelor, consultanță, o infrastructură de încărcare și servicii cu noua marcă TruckCharge. Mercedes-Benz Trucks va sărbători începerea producției de serie a eActros 600 la sfârșitul lunii noiembrie a acestui an la uzina Mercedes-Benz din Wörth. Primele vehicule client eActros 600 vor fi fabricate și înmatriculate înainte de sfârșitul anului 2024.


[1] eActros 600 are trei baterii, fiecare cu 207 kWh. Acestea oferă o capacitate totală instalată de 621 kWh. Capacitatea nominală a unei baterii noi, pe baza condițiilor cadru definite intern. Gama poate varia în funcție de aplicația specifică și de condițiile ambientale.

[2] Intervalul a fost determinat intern în condiții de testare specifice, după precondiționarea cu un tractor cu semiremorcă 4×2 cu masa brută combinată de 40 t la o temperatură exterioară de 20°C în operațiuni de transport pe distanțe lungi și poate abate de la valorile determinate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2017/2400.




Lasă un răspuns

Privacy Policy Settings