IVECO a introdus noi funcții în cea mai recentă lansare a aplicației IVECO ON Easy Way dezvoltată pentru a îmbunătăți viața șoferului la bordul gamei de camioane grele IVECO S-Way, permițându-le să controleze funcționalitățile de gestionare a cabinei și a vehiculului de pe dispozitivul mobil. precum și accesarea unei multitudini de servicii digitale IVECO ON. Noile caracteristici îmbunătățesc și mai mult experiența șoferului și facilitează interacțiunea acestuia cu vehiculul.
Noua versiune introduce notificări push utile despre starea vehiculului și informații despre utilizator. Foarte important, acestea vor fi folosite pentru a informa șoferul despre orice alerte din Camera de control și actualizări Over the Air, ajutându-l să evite defecțiunile și să maximizeze timpul de funcționare al vehiculului. Notificările, ca și în alte aplicații, apar pe dispozitivul mobil al șoferului cu un punct roșu și pot fi citite și pe sistemul de infotainment.
În plus, notificarea push sunt acum integrate cu IVECO Driver Pal, astfel încât atunci când șoferul activează vocal o comandă de la distanță a cabinei, cum ar fi programarea climatului sau încălzirea prin Amazon Alexa, vor putea primi confirmare printr-o notificare push în aplicația Easy Way .
Celelalte funcții noi au scopul de a facilita operațiunile de asociere. Feedbackul șoferilor a indicat necesitatea unei modalități rapide de asociere cu vehiculul, fără a fi nevoie să căutați și să introduceți manual numărul VIN al camionului. Acest lucru se poate face acum pur și simplu utilizând aplicația pentru a citi un cod QR afișat în „Secțiunea Vehicule” a sistemului Infotainment al camioanelor IVECO S-Way. Aplicația IVECO ON Easy Way a îmbunătățit, de asemenea, expertul pentru a asocia microfonul Alexa și pentru a utiliza însoțitorul de șofer vocal IVECO Driver Pal.
„ Aplicația IVECO ON Easy Way este un exemplu excelent al abordării noastre centrate pe clienți a dezvoltării ”, a declarat Fabrizio Conicella, Digital & Advanced Technologies IVECO . „L-am proiectat special pentru a ușura viața șoferilor noștri și evoluează pentru a îndeplini noile lor cerințe. Căutăm în mod constant feedback-ul și sugestiile lor și căutăm cele mai bune practici din diverse sectoare pentru a îmbunătăți aplicația din perspectiva lor și a îmbunătăți experiența utilizatorului. ”
Aplicația IVECO ON Easy Way a fost introdusă pe IVECO S-Way la lansarea sa în 2019 pentru a oferi un singur punct de contact pentru a gestiona funcționalitățile cabinei și vehiculului și a evoluat constant cu îmbunătățiri și adăugarea de noi funcții și servicii digitale. Acestea includ integrarea I VECO Driver Pal , permițând șoferului să interacționeze cu vehiculul prin comenzi vocale, ajutându-l să rămână concentrat pe drum, îmbunătățind în consecință siguranța. Aplicația poate fi folosită și pentruoperați funcțiile cabinei, cum ar fi aerul condiționat, iluminatul și media, sporind confortul șoferului. De asemenea, oferă acces la Evaluarea stilului de condus care îi ajută să-și îmbunătățească stilul de condus cu sugestii despre conducerea în siguranță, eficiența consumului de combustibil și sănătatea vehiculului. Aplicația IVECO ON Easy Way conectează, de asemenea, șoferul direct la serviciile de asistență de la distanță pentru a programa actualizări Over the Air ale software-ului vehiculului. În caz de avarie, șoferul îl poate folosi pentru a contacta IVECO Assistance Non-Stop , serviciul de asistență 24 de ore din 24. În cele din urmă, manualul de utilizare complet IVECO poate fi accesat cu ușurință în aplicație.