Mercedes-Benz Trucks a lansat o nouă fază de teste practice pentru eActros la Logistik Schmitt din nordul Pădurii Negre: eActros a fost acum aprobat ca o combinație de camion și remorcă cu o greutate totală de 40 de tone. Combinația a fost predată Logistik Schmitt pentru testarea de anduranță. Vehiculul este deja disponibil la comandă pentru clienți în această configurație. De la începutul testării în 2019, eActros a parcurs peste 70.000 de kilometri în peste 7.000 de călătorii. Ca parte a acestui proces, va continua să transporte carcasele transmisiei și componentele osiilor către fabricile Daimler Truck din Rastatt și Gaggenau, ca parte a unui program în trei schimburi, acoperind până la 300 km zilnic în acest proces.
Steffen Maier, Head of Customer Testing, Mercedes-Benz Trucks: „Începerea unui schimb intens cu clienții într-un stadiu incipient este o parte integrantă a dezvoltării vehiculelor noastre. Din acest motiv, echipa noastră sprijină etapa practică a testării eActros la Logistik Schmitt din 2019. După lansarea cu succes a producției de serie în octombrie anul trecut, extindem treptat gama de aplicații pentru eActros. Așteptăm cu nerăbdare teste intensive cu combinația de camion și remorcă în nordul Pădurii Negre.”
Rainer Schmitt, Managing Partner la Logistik Schmitt: „EActros ca combinație de camion și remorcă este ideală pentru scopurile noastre. În combinație cu remorca, camionul electric oferă acum nu numai o greutate totală mai mare, ci și un volum de transport semnificativ mai mare. Aceasta înseamnă că putem transporta de două ori mai mult.”
Conform legislației, pentru a tracta remorci de peste 10 tone, autovehiculele de mare capacitate trebuie să prezinte un sistem de frânare continuă. La eActros, acest sistem de frânare continuu este asigurat de o frână de remorcă (High Power Brake Resistor sau HPR pe scurt) pentru vehiculele electrice cu baterie. La Logistik Schmitt, eActros 300 (6×2), proiectat pentru funcționarea cu o remorcă, este echipat cu o cuplare de remorcă Rockinger pe axa centrală. Remorca însoțitoare este o remorcă cu axă centrală cu o caroserie Junge. Cu o lungime interioară de 7280 mm se mândrește cu o greutate brută admisă de 18 tone.