Atunci cand se introduce un sistem de Monitorizare prin GPS angajatilor, reactia lor depinde de modul in care acest produs este prezentat. Trebuie explicat ca motivul introducerii acestor sisteme nu este ca sa fie ei urmariti, ci pentru a controla costurile, a imbunatatii eficienta si veniturile companiei. Deasemenea, trebuie explicat ca oriunde in lume, angajatorii raspund in mod direct daca se intampla ceva cu angajatii lor in timpul orelor de munca, iar pentru companiile de transport, doar prin instalarea unui sistem gps acest lucru este posibil. Veti afla deasemenea ca cu ajutorul lor se va imbunatatii si comunicarea in cadrul companiei, insemnand ca nu va mai fi nevoie sa sunati de 10 ori pe zi pentru a intreba angajatii pe unde sunt.
Daca soferii dumneavoastra tot mai au o problema in a fi urmariti prin gps, chiar si dupa aceasta conversatie, poate reprezenta un motiv destul de intemeiat pentru a investiga ce fac acestia in cadrul companiei si in timpul orelor de munca.
2.“Stim unde merg soferii nostri”
3.“Nu am resursele sau bugetul sa angajez pe cineva sa monitorizeze soferii”
4.“Nu avem nevoie de toate functionalitatile pe care le oferiti, cautam ceva mai simplu”
5. “Nu am timp sau expertiza pentru a pune in aplicare in mod corect solutia de urmarire prin GPS”