TSG. Orientat catre tine. Povestea brand-ului.
Acest pasaj este despre “brand story”. Insa am dorit sa evitam acel limbaj corporatist, rece. Pentru ca nu ne regasim in el. Si dorim sa cream povestea brand-ului nostru exact asa cum o simtim.
Daca privim lucrurile din exterior, uneori, reduse la esenta, serviciile pot sa fie similare.
Istoria Shell in industria distributiei de carburanti pentru transportatori dateaza de peste 100 de ani. Inovatia si eforturile specialistilor de la Shell s-au concretizat de-a lungul deceniilor intr-un carburant mai bun decat al competitorilor, in dezvoltarea celei mai mari si performante retele de benzinarii proprii din Europa si in incheierea de parteneriate importante cu companii de renume din intreaga Europa pentru facilitarea accesului la diferite servicii adiacente transportului.
“It’s just business”. Toti cunoastem aceasta expresie.
Noi credem ca este mai mult decat atat. Este mai mult decat business.
Pentru ca in spatele unui business sunt oameni, valori in care ei cred si moduri in care acesti oameni aleg sa actioneze. Oameni care fac diferenta majora intr-un serviciu.
De cate ori nu ti s-a intamplat in diverse situatii cand ai solicitat “o apă”, sa ai experiente total diferite in modul in care ai fost servit sau cum ai consumat apa respectiva. Si a fost doar o apa, ca toate celelalte. Insa uneori te-ai ridicat de la masa relaxat, cu o energie pozitiva extraordinara pentru ca ai fost servit asa cum te asteptai, apa a fost exact la temperatura dorita iar persoana care te-a servit a chemat și un taxi pentru tine, ca sa ajungi unde doresti. Exact despre asta vorbim.
Si in business, experienta folosirii unui serviciu poate sa fie diferita. Iar diferenta o fac oamenii din spatele business-ului, valorile in care acestia cred si modul in care o echipa acționeaza pentru ca un client sa beneficieze de serviciul respectiv, in cel mai bun mod.
De peste 10 ani, am ales sa fim de partea transportatorilor din Romania, sa fim adevarati parteneri, sa le oferim un serviciu pe care sa il simta superior, un serviciu care sa se regaseasca in productivitatea afacerilor lor. Sa fim cu adevarat orientati catre business-ul transportatorilor si sa aducem valoare reala adaugata in afacerile lor.
Iar astazi, am ales sa transmitem si prin logo ceea ce ne diferentiaza. Orientati catre clienti. Orientat catre tine.
Aceasta este povestea TSG si povestea din spatele logo-ului. Povestea in care fiecare client TSG euroShell se regaseste.
Misiunea TSG este de a oferi suport complet transportatorilor din Romania, pentru ca acestia sa devina mai performanti in ceea ce fac zi de zi si sa oferim managerilor din transporturi relaxarea necesara pentru a-si creiona si creste propriul business.
Viziunea noastra este de a fi un brand responsabil, transparent si puternic orientat catre client. Brandul nr.1 in ceea ce priveste orientarea catre client. Catre tine.