Scania si ABB E-mobility au instalat și testat cu succes un sistem pilot de încărcare, de mare putere pentru vehiculele grele

Scania a instalat și testat cu succes un sistem pilot de încărcare in megawați de la ABB E-mobility, reprezentând următoarea piatră de hotar în dezvoltarea unei soluții de încărcare eficiente și de mare putere pentru vehiculele grele. Tehnologia va permite jumătate din timpul de încărcare pentru vehiculele grele.

Ambele companii s-au angajat să permită in viitor transport cu emisii zero și să preia conducerea în dezvoltarea tehnologiei de mâine astăzi. Dezvoltarea unei soluții de încărcare rapidă a acestor vehicule electrice comerciale, care va oferi și o autonomie semnificativă, este un pas major către creșterea vânzărilor de vehicule grele care pot fi conduse fără fosile.

Testarea inițială, pentru a demonstra viabilitatea tehnică a încărcării cu curent ridicat, este un prim pas important către viitorul sistem MCS de la ABB E-mobility. Acest lucru va duce la implementarea progresivă a încărcătoarelor de mare putere, începând de la 1.500 de amperi și, în cele din urmă, extinzându-se până la sfera MCS completă de până la 3.000 de amperi. Acesta este un standard de încărcare în care Scania și ABB E-mobility au investit și în care au jucat un rol esențial în dezvoltarea în colaborare cu CharIN (standardul MCS este așteptat în 2024).

Tehnologia MCS este esențială pentru camioanele electrice pe distanțe lungi de la Scania, unde atât timpul de conducere, cât și timpul de odihnă sunt reglementate de lege. Vehiculul poate fi condus timp de maximum 4,5 ore înainte ca șoferul să facă o pauză de 45 de minute, iar în acest timp camionul trebuie să încarce suficientă putere pentru a funcționa încă 4,5 ore. Datorită dimensiunii bateriilor, atât încărcarea rapidă, cât și cea de mare putere este esențială.

„Vedem un impuls pentru transportul electric și obiectivul nostru este ca 50% din toate vehiculele pe care le vindem anual până în 2030 să fie electrice. Pentru a atinge acest obiectiv va fi nevoie de infrastructură, iar MCS este o piesă esențială a puzzle-ului pentru infrastructura de viitor”, spune Fredrik. Allard, șeful E-mobility, Scania.

În calitate de lider global în soluțiile de încărcare pentru vehicule electrice, ABB E-mobility este în fruntea furnizării infrastructurii de încărcare fiabile și a capabilităților robuste de servicii de care au nevoie flotele pentru a trece cu succes la electricitate.

Chris Nordh, Global Head of Fleet & Transit business la ABB E-mobility a adăugat: „Suntem încântați să colaborăm cu Scania la acest proiect pilot, care va crea un precedent pentru sector și identifică unul dintre modurile în care abordăm în colaborare OEM OEM. parteneriate de taxare, verticalizarea efectivă a stivei de tehnologie pentru a crea experiențe excelente pentru utilizatorii finali.”
„Astăzi este o zi interesantă și așteptăm cu nerăbdare să vină multe alte etape, pe măsură ce dezvoltăm în continuare o experiență de încărcare de calitate, fiabilă și fără probleme pentru flote.”

Din acest an, Scania poate oferi camioane cu conector pre-standard MCS clienților cu nevoi specifice și pronunțate, producția urmând să înceapă în 2024. ABB E-mobility va introduce următoarea iterație a tehnologiei sale MCS la sfârșitul anului 2024/începutul lui 2025.




Lasă un răspuns

Privacy Policy Settings