Scania adaugă mai multe soluții la gama sa de camioane electrice

Scania continuă să-și extindă oferta privind camioanele pentru vehicule electrice cu baterie (BEV) prin introducerea mai multor mașini electrice, configurații de osii și alternative de cabină, plus o serie de soluții de priză de putere. Gama Scania depășește acum cu mult nivelurile inițiale în care puteau fi specificate doar cele mai comune camioane. Astăzi, oferta Scania acoperă o paletă largă de aplicații și operațiuni; clienții cu nevoi diferite se pot aștepta să-și găsească propriile soluții personalizate. 

„Adăugăm în mod constant din ce în ce mai multă valoare pentru clienți și opțiuni de specificații cu prezentările noastre continue”, spune Fredrik Allard, Senior Vice President și Head of E-mobility la Scania. „Și clienții ne răsplătesc cu un interes sporit, deoarece acum este evident cât de bine servesc și se comportă aceste camioane în operațiunile reale și cât de apreciați sunt cu adevărat în rândul șoferilor. Auzim constant povești despre șoferii care au fost sceptici la început, dar apoi s-au îndrăgostit de camioanele lor electrice.” 

Componentele și soluțiile pe care Scania le introduce în această rundă specială ar trebui să determine transportatorii și transportatorii din cadrul operațiunilor de distribuție sau de construcții să se ridice și să acorde o atenție sporită. Oferirea unei axe de boghiu tandem pentru BEV înseamnă că pot fi specificate basculante, stivuitoare cu cârlig, betoniere și o serie de alte aplicații pe bază rigidă, fără a fi nevoie să sacrifice tracțiunea sau capacitatea de încărcare. Acest lucru merge mână în mână cu Scania care introduce, de asemenea, o serie de soluții diferite de priză de putere pentru alimentarea sistemului hidraulic sau a altor echipamente de carosier. 

În plus, cele două versiuni – 210 kW și 240 kW – ale mașinii electrice EM C1-2 care sunt acum introduse se potrivesc perfect cu anumite operațiuni orientate spre construcție, deoarece nivelurile de putere sunt la fața locului (285 CP sau 326 hp) cu specificația tipică pentru camioanele utilizate de municipalități. EM C1-2 este fizic mai scurt decât frații săi mai puternici, ceea ce deschide spațiu pentru baterii și/sau echipamente, cum ar fi picioarele de susținere.  

Este polivalentul perfect pentru multe operațiuni mai ușoare, combinând greutatea redusă cu puterea ridicată, mult cuplu și livrarea lină a puterii cu două trepte. Este ideal pentru operațiuni în medii urbane în cadrul distribuției, dar este la fel de potrivit pentru multe alte aplicații, cum ar fi diversele tipuri de vehicule pe care municipalitățile le folosesc pentru întreținere. La un camion de distribuție tipic, denumirea ar fi Scania 24 P (dacă este versiunea de 240 kW, adică).

„Este echivalentul motorului de 9 litri dacă ar fi să fac o comparație diesel”, spune Allard. „Este genul de mașină electrică care se potrivește într-un număr nesfârșit de operațiuni, fiind ușoară și flexibilă, dar și puternică. Are un singur magnet permanent, două trepte de viteză și este cu adevărat „cuplu” pentru dimensiunea sa. Oferă manevrabilitate și netezimea la care șoferii au ajuns să se aștepte de la sistemele de propulsie electrice.”  

Piața vehiculelor electrice se maturizează mai rapid în unele zone decât în ​​altele. Cele mai multe dintre acestea sunt legate de disponibilitatea unei infrastructuri de încărcare (și accesul la sursa de alimentare). Găsirea soluției de încărcare potrivite nu trebuie însă să fie complicată: Scania poate ghida clientul prin întregul proces și poate ajuta la configurarea soluției de încărcare potrivite. 

„Este o concepție greșită comună că încărcarea este mai complicată decât este în realitate”, spune Allard. „Mulți clienți se vor descurca bine cu o soluție standard de încărcare a depozitului pe care îi putem ghida în proiectare și construcție.” 

Un alt domeniu care inițial a oferit anumite provocări atunci când trecerea la electricitate este priza de putere (PTO). Prizele de putere eficiente și robuste sunt esențiale pentru atât de multe aplicații și de aceea Scania adaugă acum o serie de soluții de priză de putere diferite.  

Baterii verzi și eficiente
Camioanele Scania cu baterii electrice vin cu cifre impresionante și pe partea bateriei. Bateriile vor dura 1,3 milioane de kilometri, durata de viață a camionului. Și amprenta lor de carbon reprezintă aproximativ o treime din referința comparativă a industriei, datorită faptului că sunt produse cu energie electrică fără fosile în nordul Suediei. Scania a ales baterii litiu-ion în forme prismatice care sunt asamblate în Södertälje în pachete de baterii de 416 sau 624 kWh, cu ferestre de stare de încărcare de aproximativ 83% energie utilizabilă.      

„Tranziția către electrificare este iminentă”, spune Allard. „Motivele de a nu se transforma sunt rezolvate rapid, în timp ce mai multe motive pentru a trece la camioanele electrice apar în fața ochilor noștri în fiecare zi. Adăugați la asta cerințele legiuitorilor, cumpărătorilor de transport și faptul că BEV-urile sunt iubite de șoferi și devine evident de ce camioanele electrice sunt pe cale să domine industria noastră.” 




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings