Pe data de 23 August, Scania va lansa noua sa generație de autocamioane, prezentând primele unități concepute pentru piața europeană de transport pe distanțe lungi. Prin această prima lansare își va face debutul public cea mai mare investiție facută vreodată de Scania în produse și servicii noi, marcându-se astfel aniversarea a 125 de ani de existență a companiei Scania.
Scania introduce pe piață noua ofertă în mai multe faze, cu o importanță deosebită acordată diferitelor industrii și segmente de clienți, urmând un program bine stabilit prin care se vor vinde în paralel atât autocamioanele Scania din generația curentă, foarte lăudate de altfel pentru performantele in exploatare, cât și din noua generație. Introducerea graduală a noii generații va debuta cu autocamioanele pentru aplicațiile din segmentul de transport pe distanțe lungi de pe piața Europeană, urmată de alte variante de autocamioane.
Scania a dezvoltat o gamă largă de produse și servicii personalizate care ajută la reducerea costului de operare și de intreținere, de asemenea, mărind la maxim timpul posibil de exploatare.
Obiectivul Scania este de a deveni lider în transportul sustenabil, cu un impact minim asupra mediului, unde parteneriatele și tehnologia vor juca un rol din ce în ce mai important. Sustenabilitatea va fi cuvântul pe care se va baza următoarea lansare, deoarece este crucială pentru competitivitatea Scania, a clienților săi, dar și a clienților acestora.
“Acum suntem în faza finală, de pregătire a rețelei de vânzari și service, dar și a procesului de fabricare în Europa. În acest moment, nu vă putem dezvălui mai multe informații despre numeroasele imbunătățiri care vă asteaptă. Sunt convins că ceea ce va dezvălui Scania pe 23 august, va avea impact atât în interiorul cât și în exteriorul industriei de transport” – Christian Levin, Vice Presedinte Executiv, Departament Vânzări și Marketing.