Schmitz Cargobull a livrat prima combinație de vehicul neutru din punct de vedere climatic

Schmitz Cargobull a livrat prima combinație de vehicul neutru din punct de vedere climatic de caroserie M.KO și motor alimentat cu hidrogen clientului său hylane. Fabricat la uzina de producție Schmitz Cargobull din Lituania, caroseria este echipată cu o podea multifuncțională, două șine de asigurare a încărcăturii și un hayon, completând vehiculul Hyundai alimentat cu hidrogen. Asamblarea vehiculului și inspecția DEKRA a acestuia au avut loc la uzina GRW din Toddin, unde se află și producția de proiect a Schmitz Cargobull. Această dezvoltare face din Schmitz Cargobull primul carosier certificat pentru Hyundai din Germania.

Dirk Nuxoll, Managing Director GRW, Sabine Essmann, International Key Account Manager Logistic/Food Business la Schmitz Cargobull, și Bruno Altenschöpfer, Fleet Manager la hylane, au preluat vehiculul pentru prima sa utilizare pe drum.  „Sunt încântat de cât de repede ar putea fi implementat acest concept. Acest vehicul este un alt pas înainte pentru soluțiile de transport durabil cu hidrogen în Germania”, spune Altenschöpfer. „Soluțiile pentru transportul durabil de marfă sunt deosebit de importante pentru Schmitz Cargobull. Suntem încântați să realizăm acest mare proiect pilot într-un timp atât de scurt și vom finaliza un total de 17 vehicule în următoarele săptămâni. Caroseriile de la Schmitz Cargobull sunt echipate optim pentru a găzdui rezervoarele de hidrogen”, spune Essmann. „Fiind primul camion de serie cu hidrogen care a fost omologat în Germania, am putut prezenta vehiculul împreună cu Schmitz Cargobull la conferința BMDV „Vehicule comerciale ecologice” de la Berlin. „Vehiculele de tip „XCIENT Fuel Cell” vor fi pregătite – în funcție de cerințele clienților – pentru utilizarea lor pe șosea. Unele dintre vehicule vor fi echipate și cu o remorcă frigorifică.” În calitate de furnizor exclusiv de închiriere de vehicule de mobilitate neutre din punct de vedere climatic, hylane oferă tarife competitive datorită finanțării de la Ministerul Federal pentru Afaceri Digitale și Transport. Clienții plătesc doar pentru kilometrii pe care îi parcurg efectiv. 




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings