Schmitz Cargobull EcoGeneration: EcoFIX
- structură fixă
- înălțime de 4 metri în față, partea din spate coborâtă
- echipată cu o prelată cu design adecvat
- ideală pentru transportul de mărfuri grele, dar nu foarte înalte, precum rolele de oțel sau de hârtie
- reduce consumul datorită greutății optimizate și a aerodinamicii superioare.
Schmitz Cargobull EcoGeneration: EcoFLEX
- structură fixă în față și flexibilă în spate
- înălțime de 4 metri în față și în spate, în extensie maximă
- partea din spate poate fi coborâtă când nu este nevoie de volum maxim
- reduce consumul datorită formei aerodinamice, când partea din spate este coborâtă
- ideală pentru transport de mărfuri generale sau transport de băuturi.
Schmitz Cargobull EcoGeneration: EcoVARIOS
- structură flexibilă și în față, și în spate
- înălțime internă de 3 metri și înalțime totală de 4 metri
- ideală pentru transporturi de volum mare și pentru industria automotive (de exemplu, cu trei paleți de tip cușcă unul peste altul)
- reduce consumul când înălțimea internă maximă de 3 metri nu este necesară.
Înălțimea variantelor EcoFLEX și EcoVARIOS poate fi ajustată rapid și ușor, în același mod ca la sistemul VARIOS. Plafonul este ridicat manual, prin intermediul unei pompe hidro-pneumatice, iar înălțimea este ajustată prin intermediul stâlpilor. O singură persoană poate face modificările în aproximativ 10 minute, inclusiv ajustarea la înălțimea dorită și mutarea prelatei. Un timp suplimentar neglijabil poate fi necesar pentru ajustări în timpul manevrelor de încărcare.
Remorcile EcoGeneration pot fi echipate cu prelată standard sau POWER CURTAIN. În varianta din urmă, care nu necesită șipci, se reduce și mai mult greutatea totală și implicit consumul. Remorcile sunt de asemenea echipate în standard cu sistemul telematic TrailerConnect CTU.
Încărcarea și descărcarea nu diferă de versiunile convenționale, fiind posibilă prin spate sau lateral. De asemenea, rămân neschimbate operațiunile de securizare a mărfii.
Primele remorci aerodinamice au fost deja produse și sunt testate în prezent în cooperare cu o companie de transport. Comenzile vor începe înainte de finalul lunii ianuarie, iar producția de serie va debuta în al doilea trimestru al anului.