Volvo a detectat o degradare prematură a componentei de control a emisiilor

Volvo Group a descoperit că o componentă de control al emisiilor utilizată pe anumite piețe cu standarde stricte de emisii se degradează mai repede decât se aștepta, reducându-și capacitatea de a transforma oxizii de azot (NOx) la fel de eficient, ceea ce ar putea determina ca motoarele sau vehiculele să depășească limitele de emisie pentru NOx. Ancheta până în prezent indică faptul că degradarea nu pare să afecteze toate vehiculele și motoarele în același mod și în aceeași măsură. Compania este acum în proces de informare a autorităților competente pe diverse piețe și de începerea discuțiilor cu privire la planurile de remediere.

Degradarea componentei nu reprezintă o problemă de siguranță a produsului și nici nu afectează în mod negativ performanța vehiculului sau a motorului în alte zone decât controlul emisiilor. Degradarea este rezultatul unei probleme a materialului componentei care apare în timp. Toate motoarele și vehiculele echipate cu componenta respectivă respectă limitele de emisie la livrare. Cel mai mare volum de motoare potențial afectate a fost vândut în America de Nord și Europa. O analiză completă a problemei și a planurilor cu autoritățile de reglementare nu este finalizată și, prin urmare, compania nu este capabilă să estimeze volumul de motoare sau vehicule care ar putea fi afectate. În consecință, nu este posibil să se evalueze impactul financiar în această etapă; cu toate acestea, costul de remediere a acestei componente ar putea fi semnificativ.

Din Volvo Group fac parte următoarele mărci de camioane: Volvo Trucks, Renault Trucks si Mack (SUA).

Această informație a fost facută publică de catre Volvo Group în conformitate cu Regulamentul UE privind abuzul asupra pieței.

SURSA: www.volvogroup.com




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Privacy Policy Settings