WebEye România, afaceri cu 18% mai mari în primele nouă luni ale anului 2018

WebEye România, lider în domeniul telematicii, a avut o cifră de afaceri de 3,389 milioane de euro în primele nouă luni ale anului 2018, cu 18% mai mare decât în aceeași perioadă a anului precendent, avansul fiind generat de creșterea numărului de clienți și diversificarea serviciilor.

„A fost cu siguranță un an bun pentru noi atât la nivel local, cât și în grup. Încheiem „pe plus”, cu clienți noi care sunt reprezentativi pentru domeniul lor precum FAN Courier. Am semnat cu ei cel mai mare contract de până acum. 2018 a fost și anul consolidării echipei, dar și al generării de noi soluții, ca răspuns la exigențele tot mai mari și mai bine conturate ale clienților noștri. Piața telematicii a crescut, s-a dezvoltat, targetul nostru este tot mai educat și mai informat în privința tendințelor și în același timp înțelege mai bine care sunt beneficiile implementării unui astfel de sistem. Așadar perspectivele pentru 2019 sunt bune, însă este clar că inovația trebuie dusă la un nivel superior pentru a ne menține poziția de lider”, a spus Levente Gall, Director General WebEye CEE.

Printre serviciile noi lansate se numără WebEye Navigator, ghid virtual complet pentru transportatori, extrem de util mai ales celor care au activități de transport și în străinătate. Acesta este un instrument care furnizează informații complexe, de la configurația rutei, timpul estimat de sosire, spații de parcare, la posibilitatea de reconfigurare a rutei în cazul unor ambuteiaje, toate aceste informații fiind livrate pe o tabletă, în timp real. De asemenea, prin lansarea în România, Ungaria și Polonia a serviciului MyWebEye, compania accesează un segment nou, acela al van-urilor (vehicule cu masa de 3,5 t și sub 3,5 tone).

Tot anul acesta, grupul WebEye, cu sediul în Ungaria, a trecut printr-un proces de reorganizare care face parte din strategia companiei privind listarea la bursă, proiect care s-ar putea materializa în 2023.

În primele 9 luni ale anului 2018, WebEye România avea 14.359 de soluții active, iar grupul- 63.570 de soluții active. De asemenea, pentru a susține dezvoltarea, a crescut și echipa WebEye în România, de la 52 de persoane, la 69.

WebEye România are în prezent 1687 de clienți, cu activitate în transport mărfuri, curierat, logistică, transport persoane, construcții, agricultură.

„Anul 2019 va fi în primul rând anul clienților, pentru că este esențial pentru noi să le acordăm tot sprijinul necesar pentru a fructifica la maximum informațiile furnizate de telematică. Aș mai vrea să spun că avem clienți foarte loiali, care încheie cu noi contracte pe minimum 3 ani, iar mulți dintre clienți lucrează cu noi chiar de 10 ani”, a spus Levente Gall.




Lasă un răspuns

Privacy Policy Settings